Silnik
: Silnik jak na 1.4 super. Do miasta na 100% wystarczy.
3,0
Całokształt
Nie jest to już stara dobra Toyota. Przeniesienie produkcji z Japonii zrobiło swoje - a szkoda. Jeździłem każdym modelem Toyoty Corolli od 94 roku i z roku na rok coraz gorzej.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik żwawy, nawet bardzo patrząc, że to 90KM i całkiem duże auto.
1,0
Skrzynia biegów
Totalna pomyłka. Mam wersję MMT (półautomat). Cały czas się psuje, przegrzewa, wyłącza, ślamazarnie zmienia biegi, "myśli" na skrzyżowaniach. Jest to największa porażka w tym aucie. Można zapomnieć o wyjeździe w góry jak jest trochę śniegu!
3,0
Układ jezdny
Do miasta ok. Na trasie na prostej ok. Niestety przy większych prędkościach auto słabo się spisuje - kiepskie hamulce i zbyt miękkie.
Komfort
4,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką ale bez polotu.
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima w lato nie wyrabia. W zimę ciepło się robi po 8 minutach.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Jak na diesla i na tą klasę auta to wyciszenie bardzo dobre.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
2,0
Stosunek jakość/cena
Za te pieniądze od marki z takim wizerunkiem klient oczekuje ZNACZNIE więcej!
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Do 50 kkm wymienione klamki, reflektor, włącznik klimy, alarm (którego zresztą serwis nie potrafi naprawić!!!).
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Po 40 kkm remont skrzyni biegów za 13 000 zł (na szczęście na gwarancji).
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 D-4D 90KM 66kW
[l/100km]