Autko od nowosci w rodzinie, ja uzytkuje je od 2010 roku i przebiegu 160 tys km. Teraz Corolla ma 210 tys. Jest to typowe auto do przemieszczania sie z punktu A do B, bez dodatkowych emocji. Mi brakuje troszke tej zadziornosci jakie maja audi bmw lexus czy kompakty np. francuskie czy wloskie, ale puki co bardziej cenie sobie swiety spokoj oraz niskie koszty ekspolatacji, niz ekstrawagancje i polot. Przez caly okres eksploatacji w aucie zepsulo sie jedno lozysko w kole przednim. Przerdzewialy bak paliwa, wada fabryczna i jesli ktos serwisuje auto w ASO od nowosci, po zlozeniu wniosku TMP pokrywa koszty wymiany baku. Ja nie serwisuje i sam naprawilem bak. Plastikowy kolektor tez lubi w tym modelu pekac, w moim egzemplarzu pekl ok 80 tys km. Ze wzgledu na to ze wada ta prucz charakterystycznego dzwieku nie ma wplywu na uszkodzenie silnika oraz jest to droga rzecz i dostepna jako nowa praktycznie w ASO nie zostal wymieniony. Z plusow to tak: sprzeglo wytrzymalo do 200 tys km, zawieszenie jest wciaz orginalne (lacznie z elementami gumowymi i lacznikami stabilizatorow) i na dzien dzisiejszy nie wykazuje zuzycia. Waidomo tarcze klocki zuzywaja sie roznie, zalezy jak ktos jezdzi. Kupilbym je drugi raz z tym ze napenwo z silnikiem benzynowym 1.6 110 KM.
Wrażenia
4,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Z drobiazgów praktycznie nic sie nie psuje, no moze podswietlenie srodkowej konsoli od nowosci bylo raz wymienione
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 i 16V 97KM 71kW
[l/100km]