Silnik
: Najbardziej ekonomiczny w nadwoziu kombi, jaki widział Świat
5,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
To auto z tym silnikiem to geniusz ekonomii, dlatego te samochody trzymają się w cenie. Kupując to auto płacisz za święty spokój. Może być leciwe, podrapane ale dowiezie Cię na koniec Świata. Brak dpf, dwumasy, rozrząd na łańcuchu. Części tanie jak barszcz.
4,0
Skrzynia biegów
Przy tak ekonomicznym aucie, próżno doszukiwać się wad. Może w „gulfie” biegi wchodzą bardziej miękko, ale jakie to ma znaczenie.
5,0
Układ jezdny
Przyklejona do drogi. Żadnych awarii.
5,0
Karoseria
U mnie po 16 latach lakier oryginalny, dopiero jakieś pierwsze purchelki na rantach błotnika. Jak ktoś kupi bitego trupa z toną szpachli to nic się nie poradzi.
Komfort
5,0
Widoczność
W nowszych auta „gunwo” widać, w tym widać wszystko z każdej perspektywy. Normalne słupki i dobre przeszklenie.
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Tu mogło by być lepiej, czasem szyba przednia zaparuje i trzeba jej dać pół minuty. Ale jakie to ma znaczenie przy aucie które jeździ taniej od autobusu. I jak komfortowo!
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Powyżej 130/140 robi się głośniej, poza tym super, w autach o wiele droższych bywa tak samo.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Geniusz.
5,0
Stosunek jakość/cena
Geniusz x2
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Geniusz x3
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Zwyczajnie brak poważnych usterek.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 D-4D 90KM 66kW
[l/100km]