Całkiem przyzwoite 90 koników. ładnie ciągnie pomiędzy 1800 a 4000 obr/min.
5,0
Skrzynia biegów
Łatwo wchodzą i dobrze dobrane do mocy silnika.
5,0
Układ jezdny
Idealne do kombi, dość sztywne, ale nie za bardzo, bezpieczne nawet z mocno wyładowanym bagażnikiem.
Komfort
5,0
Widoczność
mało udziwniony kształt auta powoduje, że wiadomo gdzie się kończ i zaczyna. Duże lusterka, łatwo regulowane.
5,0
Ergonomia
Wszystko proste, pod ręką, bez konieczności studiowania manuala.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Dość szybko się nagrzewa, bardzo wydajna klima (raz w roku serwisowana).
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
W tej klasie są większe auta (nowa Octawia, Hyundai i30, etc) ale w Corolce świetnie zbalansowano przestrzeń pomiędzy 1-szym, 2-gim rzędem foteli a bagażnikiem. Jedyne co można zarzucić to sztuczne pomniejszenie powierzchni bagażnika kosztem równej podłogi.
5,0
Wyciszenie
Jak na diesla to na prawdę ciche auto. Główne źródło hałasu to opony, o czym przekonuję się jak tylko wkładam zimówki.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
spokojna jazda kierowca + pasażer to ... 3,7l/100km
ostra jazda w tej samej konfiguracji to 6,2...
4,0
Stosunek jakość/cena
Świetne auto, ale:
1. Tanie nie było :(
2. Auto dobre, ale trochę nudne.
3. Radzę unikać autoryzowanych serwisów, a zwłaszcza firmy Chodzeń.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 D-4D 90KM 66kW
[l/100km]