Szukaj

Ocena kierowcy - Toyota Corolla IX (E12) Kombi

ToyotaFan, 15 lat temu
Silnik 1.4 D-4D 90KM 66kW
Rok produkcji 2006
Przebieg: 60 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
Toyota Corolla IX (E12) Kombi 1.4 D-4D 90KM 66kW 2004-2009 - Oceń swoje auto
4,77
17% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : maly, a jurny no i ta ekonomia ;)
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : fotel kierowcy
5,0
Całokształt
Raczej mozna rzec doskonale, pewnie jezdzac bardziej spokojnie i hamujac bardziej silnikiem... dojechalbym na tarczach do 60 tys. km, ale uwazam to za lekka wpadke tego modelu, tlumaczenie i dorabianie ideoologi ze musi sie scierac bo dobrze dziala zakrawa na kpine ;)
Wrażenia
5,0
Silnik
Tu bez zmian zaskakuje w dalszym ciagu, myslalem o box\'ie zwiekszajacym moc i co najwazniejsze zwiekszjaacym moment, ale mysle, iz po \"zawirusowaniu\" i tak bedze mi brakowalo mocy po jakims czasie, dlatego waham sie i dochodzi obawa o trwalosc silnika, sprzegla itd.
5,0
Skrzynia biegów
Jeszcze dziala ;) i to bardz dobrze, zadnych zgrzytow super,
4,0
Układ jezdny
Troszke czuc podmuchy boczne przy silnym wietrze, ale w pogode bezwietrzna do 160 km/h prowadzi sie super, potem juz zaczyna zona piskac \"zwolnij\". Ogolnie gdyby nie to myszkownaie (od nowosci, czyli to nie problem zawiasow) bylo by super, lecz to kombi i moze tak powinno byc ;) z racji duzej powierzchni bocznej
Komfort
5,0
Widoczność
bez uwag
5,0
Ergonomia
Mozna sie przywyczaic, deska moglaby byc blizej, ale mam ponad 180 cm wzrostu i daleko siedzie od deski
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
W Chorwackie upaly, chlodzi az zamarza spocona koszulka ;) a w zimie dogrzewacz spalinowy robi cieplutko w mig jak w klasie biznes ;)
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu OK, z tylu tez OK z przewaga przecietnie, ale to compact przeciez nie autobus.
4,0
Wyciszenie
Jak na te klase auta i wysilony silniczek to spokojnie mozna pruc kilkanascie godzin na polodnie EU bez bolu glowy i z pelnym komfortem ze srednim spalaniem na poziomie 4.9 przy predkosciach autostradowych do 130 km/h.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W trasie rekord 3.7 l, miasto srednio 6.2 l (wa-wa, korki, a dystans to 12 km). jendak jak na te pojemnosc lekkie wysilenie daje znac o sobie i stosunek pojemnosci do zuzycia jest przecietny, ale oglnie baaaardzo ekonomiczne autko, lecz slyszac ze TDI pala po 5-6 litrow spodziewamy sie ze nasza Rollka, powinna palic dwa litry ;), a pali troszke wiecej, ale za kazdym razem przy srednim tankowaniu 45 l, przejezdzajac po 880-900km na baku, morda sama sie smieje do dystrybutora ;)
5,0
Stosunek jakość/cena
Warto bylo wydac w salonie kupe kasy i jezdzic kilka ladnych lat, po 60 tys. km niewidac oznak zuzycia w srodku.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
60 tys. km. Przednia zarowka i wiecej nic i oby tak dalej!!!!!
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Niewiem czy to usterka, ale przy przebiegu 30 tys km. zapladl sie fotel kierowcy wymieniono na gwarancji bez gadania, (waze ponad 100 km), a przy 45 tys. km, byla potrzeba wymiany tarcz przednich, uwazam to za lekka przesade, ale fakt hamulce ma rewelacyjne ;)

On - zużycie paliwa dla silnika 1.4 D-4D 90KM 66kW [l/100km]

Średnie zużycie
4,9
Minimalne średnie zużycie paliwa
4,9
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,2
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
3,7
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Toyota Corolla IX (E12) – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Toyota Corolla IX (E12) Kombi