Samochód posiadam od 6 lat, jestem jego drugim właścicielem. Auto od nowości w rodzinie. Instalacja LPG od 6 lat ( czyli zrobione jakieś 70 tys km na gazie )
Wrażenia
5,0
Silnik
Brak jakichkolwiek oznak zużycia silnika. Warto pamiętać o luzach zaworowych oraz ich regulacji ( czynność nie jest tania, ale ominięcie tego kroku może skończyć się uszkodzeniem głowicy )
4,0
Skrzynia biegów
Mogła by być bardziej precyzyjna, na trasie brakuje szóstego biegu.
4,0
Układ jezdny
Komfort prowadzenia przyzwoity, problem z maglownicą ( wybita tuleja listwy zębatej - koszt regeneracji z montażem i demontażem oraz ustawieniem zbieżności 800 zł ) Luzy klocków ham. w jażmie - wystarczyła wymiana pływaków
Komfort
5,0
Widoczność
Widać wszystko doskonale...
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu, intuicyjna obsługa.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szybko się nagrzewa mimo nawet bardzo niskich temperatur.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu ok, z tyłu mogło by być więcej miejsca.
4,0
Wyciszenie
Auto ciche do prędkości ok 110 km/h
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie LPG na poziomie ok 8 l / 100 km jest bardzo przyzwoite. Ceny części na poziomie odpowiednim.
3,0
Stosunek jakość/cena
Auto bardzo dobre, ceny samochodów używanych dość wysokie, ale to w końcu TOYOTA
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bardzo drobne i tanie w naprawach usterki.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak już pisałem, maglownica to zmora modelu E12.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 i 16V 110KM 81kW
[l/100km]