Jezeli ktos nie lubi jezdzic po warsztatach i nie ma wygorowanych wymagan co do komfortu designu czy wodotryskow w samochodzie to bedzie dobry wybor.
Prawdopodobnie najlepsza wersja to 1.6 z klimatyzacja.
Wrażenia
4,0
Silnik
Co tu duzo mowic, silnik 1.4. Zeby kogos wyprzedzic na trasie trzeba zredukowac do trojki i wejsc na wyzsze obroty
2,0
Skrzynia biegów
Moglaby byc lepsza, szczególnie slabo jedynka i dwojka. Czasami nie wchodzi tez wsteczny. Da sie przyzwyczaic.
4,0
Układ jezdny
Dobrze trzyma sie drogi, bez problemow na zakretach. Zawieszenie wytrzymale, nadaje sie do jezdzenia po naszych dziurach.
Komfort
5,0
Widoczność
Z przodu super. Z tyłu tez super (kombi - kwestia przyzwyczajenia)
4,0
Ergonomia
Nie jestem wymagajacy, wszystko dla mnie jest OK jak za ta cenę. Z punktu widzenia kierowcy przydalby sie lepszy podlokietnik.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Samochod troche paruje. Przydaje sie klimatyzacja. Ogrzewanie zima nie jest zle ale mogloby byc lepsze.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla kierowcy (187cm) i pasazera z przodu bez problemu.
4,0
Wyciszenie
Glosno powyzej 120km/h. Czasami trzeszczy cos na wybojach.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zuzycie paliwa przecietne, jak na silnik 1.4 mogloby byc mniej. Przeglady - unikac ASO - moze i solidniej ale drogo!!! W tym samochodzie wymienia sie plyny + elementy zawieszenia + hamulce - szkoda kasy na ASO. Lepiej kupic samemu czesci i podjechac do znajomego pana Kazia. Rozrzadu robic nie trzeba - jest lancuch.
5,0
Stosunek jakość/cena
Jak sie kupuje uzywany (np 3-letni) to troche boli po kieszeni. Te samochody nie za bardzo traca na wartosci. To pewnie przez ich jakosc - teraz Toyota juz takich nie robi.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jedna zarówka sie przepala raz na rok. Troche to denerwujace.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 i 16V 97KM 71kW
[l/100km]