Zawieszenie
: naprawde przyjemne w użytkowaniu i wytrzymałe, o niebo bardziej komfortowe od golfa IV itp.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne
: żarówki się przepalają
5,0
Całokształt
tylko na 2 raz kupił bym z mocniejszym silnikiem
Wrażenia
4,0
Silnik
Mocy wystarczy , natomiast brakuje momentu obrotowego, żeby jechał trzeba caly czas trzymac na obrotach , zaczyna dobrze jechac pow 3,5 tys.
5,0
Skrzynia biegów
Miękko i płynnie zmienia biegi, żadnego chaczenia- chodzi jak po maśle:)
5,0
Układ jezdny
Idealny kompromis moim skromnym zdaniem , dobrze tłumi nierówności i jest dosyć stabilny nawet pow 160km/h.Nic nie stuka w zawieszeniu na naszych ,,doskonałych\'\' drogach
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
na duży plus wysoko umieszczone radio wraz z komputerem pokładowym
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
klimatyzacja w lato mogla by być wydajniejsza, brakuje nawiewów dla pasażerów tylnej kanapy
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
mając porównanie moge napisać że jest dużo więcej miejsca niż w megane 2 , odtavii i golfie. Porównywalnie z focusem II
4,0
Wyciszenie
powyżej 120 zaczyna robić się głośno
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
miasto Warszawa
jeżdząc bardzo delikatni 9l
natomiast ruszajać dynamicznie ale bez strasznych warjacji 11l
na trasie przy 110km/h 6.5l
5,0
Stosunek jakość/cena
w 2003 roku z klimatyzacja i metalikiem kosztował 52 tys złotych
Na tle konkurencji była to bardzo dobra oferta jak za nowość rynkową
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
jedyne co wymieniałem przez 110 tys km (oprócz czesci eksplatacyjnych)
to żarówki które nagminnie sie przepalają
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Żadnych dosłownie żadnych awarii czy usterek - mimo że robiony w Turcji to w dalszym ciągu Toyota:)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 i 16V 97KM 71kW
[l/100km]