Ocena kierowcy - Toyota Corolla IX (E12) Hatchback
max,
19 lat temu
Silnik 2.0 D-4D 90KM 66kW
Rok produkcji 2004
Przebieg:
45 tys. km
3,31
19% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
2,0
Całokształt
jest tragicznie nie dosyc ze serwis jest bardzo drogi to jeszcze auto ktore synie z ze swojej niezawodnisci ssie psuje
juz mnie mikt nie przekona do tej japońskiej niezawodnosci
Wrażenia
4,0
Silnik
zimny troche klekocze ale po rozgrzniu jest ok elastyczny malo pali
4,0
Skrzynia biegów
czesto sa problemy z wstecznym ale jest dobrze
3,0
Układ jezdny
wszystkie nierównosci czuc w srodku glosna praca zawieszenia
Komfort
3,0
Widoczność
przeszkadzaja szerokie słupki przy cofaniu
4,0
Ergonomia
malo pali w trasie rewelacja na pelnym zbiorniku 900km to bardzo dobry wynik tym bardziej ze zbiornik ma 55L
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
brak klimy to tragedia wnetrze szybko sie nagrzewa ale zimą jest super dobrze grzeje
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jak na tej klasy auto jest dobrze w golfie 4 bylo ciasniej przestrzen z tyłu kosztem bagażnika 280L to mało
4,0
Wyciszenie
moglo byc lepiej powyzej 120 głośno a przy 160 silnik zaglusza rozmowe w aucie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
miasto 5-6
trasa 4.9-5.5
przeglady bardzo ale to bardzo drogie
a po gwarancji to idzie sie chyba zastrzelic
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
przepalone zarówki w rok czasu to przesada czeste niedomagania sowietlenia nawiewów
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
zniszczone klocki po 5000km
tarcze po 28900km do niczego
wymana kolumny kierowniczej nie wiem dlaczego nikt nie byl mi wstanie tego wyjasnic czemu sie to zepsula po 44000km 2 razy dokrecana deska rozdzilcza nadal treszczy a wczasie przeazdu przez torowisko ma sie wrazeie ze zaraz spadnie na kolana
zabkowanie tylnych opon jak sie okazalo po 46000km amortyzatory sa do wymiany
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 D-4D 90KM 66kW
[l/100km]