Przeniesienie napędu
: Dynamiczne, zwrotne autko. Fajne siedzenia. Solidna karoseria - brak rdzy po 10 latach. To chyba tyle z pozytywów. Niestety jakość wykonania elementów w środku poniżej poziomu TOYOTY. Padające podświetlenie przycisków. Brzydkie zegary zakurzone od środka po 7 latach uzytkowania. Parowanie szyb i problem z regulacją klimatyzacją/ogrzewaniem (manualna). Po załozeniu gazu, praktycznie bardzo mało miejsca w bagażniku, chyba z 200 litrów. Dziwne sutyacje z blokującym się kluczykiem od stacyjki. Ponoć to wada fabryczna.
Natomiast prawdziwe problemy zaczęły się po 7 latach i 3,5 latach na LPG. Po 45tyś km przejechanych z instalacją LPG (instalacja 4 generacji) zaczęly padać zawory, a potem po 60 tyś głowica. Wymiana głowicy 2000 zł. Robocizna 1000 zł. Kupiona używana głowica. Zobaczymy jak będzie.
Potwierdziła się prawda, że nowsze japońce nie nadają się pod LPG