Szukaj

Ocena kierowcy - Toyota Corolla Verso E120

Ernest, 17 lat temu
Silnik 2.2 D-4D 177KM 130kW
Rok produkcji 2007
Przebieg: 2 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Toyota Corolla Verso E120 2.2 D-4D 177KM 130kW 2004-2007 - Oceń swoje auto
4,46
9% lepiej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : Nieamowicie sprężyste, twarde, można poszaleć.
4,0
Całokształt
Ogólnie bardzo dobre auto - ale dla mieszkających i jeźdzących poza miastem.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silniczek silny jak słoń (177KM), ale ma potężną turbodziurę - bardzo przeszkadza w mieście, niestety elastyczność nędzna, efektywne obroty to od 2k do 3-3,2k obrotów Silnik doskonały na trasie - ocena 6 - gdybym miał możliwość przejechać się przed zakupem to na pewno wybrałbym silnik 136KM - tym jeździłem w salonie i był dużo przyjemniejszy i tylko trochę słabszy, niestety złakomiłem się bo dopłata zaledwie ok.5000zł
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia precyzyjna, ale przy szybkiej zmianie biegów można nie trafić
5,0
Układ jezdny
Układ na 5 - cichy, stabilny, zakręty można brać z dowolną prędkością, doskonale daje wyczucie drogi (aż za bardzo bo felgi 17 i cienkie opony), hamulce bardzo dobre, chociaż chyba pojawia się fading przy hamowaniu z dużych prędkości - ale to jeszcze muszę zbadać.
Komfort
5,0
Widoczność
Nie mam żadnych zastrzeżeń co do widoczności na wszystkie strony.
5,0
Ergonomia
Bardzo dobra, wszytko w zasięgu ręki, tylko te #@!#!@ podłokietniki - najlepiej wywalić, ale zostają dziury :(.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Na razie bez problemów
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo dużo miejsca dla każdego (z tyłu mieszczą się spokojnie trzy foteliki), bagażnik przeciętny, ale wystarczający - na codzień i tak jeżdzę głównie sam.
5,0
Wyciszenie
Aż za bardzo doskonałe bo silnika praktycznie nie słychać i trzeba pilnować obrotów na zegarach, hałas (powietrze i opony) staje się natrętny powyżej 180 km/h - ale przecież z taką prędkością się nie jeździ ;)
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Niestety tutaj porażka całkowita. Wiadomo, że na samo powietrze nie może jeździć, ale spalanie w mieście ok. 11 l jest co najmniej o 2 litry za duże (KATALOGI PODAJĄ OK 8,5 L W MIEŚCIE), w trasie przy płynnej i spokojnej jeździe (w zakresie 120-140 km/h) około 7,5 l.
4,0
Stosunek jakość/cena
Zobaczymy za parę lat przy odsprzedaży.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Mam od nowości lekko skręconą od osi kierownicę - wymaga najprawdopodobniej regulacji zawieszenia - niestety w serwisie powiedziano, że nie podchodzi to pod gwarancję bo przyjechałem do nich "dopiero" po 2 tygodniach, więc nie moga tego "wcisnąć" jako przegląd przedsprzedażny, a takie usterki nie są objęte gwarancją jako wynikające z eksploatacji :(
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na razie nic, ale jeszcze na to za wcześnie, za rok postaram się wpisać znowu.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.2 D-4D 177KM 130kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,6
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Toyota Corolla Verso E120 2.2 D-4D 177KM 130kW
Średni koszt przejechania 100 km
53,00 zł
8,0
l/100km
Zobacz dzienniki
Toyota Corolla Verso E120