Uważam, całą tą sprawę, która ciągnie się od czerwca tego roku do teraz czyli do listopada i tak naprawdę nie mam żadnej konkrentej decyzji z TMP powinienem nagłośnić w TV i chyba tak zrobię. Serwisy są beznadziejne - pewnego razu po przebiegu 900 km zniszczuli mi felgę aluminiową i próbowali wcisnac jako nową felgę ze swojego auta testowego, które miało przebieg około 25000 km - koszmar. A potem te problemy z silnikiem i kilkoma jeszcze drobiazgami. No cóż teraz walczę z TMP, która to stwierdziła, że auto nie stanowi bezpiecznego środka lokomocji i wymienią mi ten samochód, ale z racji, że auto było w leasingu, to będę musiał ponieść pewne straty - to jest koszmarne. Dodam jeszcze, że od września mam auto zastępcze - Avensisa 2.0 benzyna i też się już zepsuł, a ma dopiero 38000km przebiegu.
Wrażenia
4,0
Silnik
Bardzo cichy i elastyczny silniczek o dużej mocy
4,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Dobrze się prowadzi i trzyma drogi, felgi 17" to pomyłka przy stanie dróg w Polsce
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W trasie około 8.3 litra/100km
3,0
Stosunek jakość/cena
Jak się nie popsuje to jest OK. Zrobiłem mały wywiad u rzeczoznawców i ludzi będących w temacie i się dowiedziałem, że układ oczyszcania spalin i układ wtryskowy silnika 2.2 D-cat jest nie dopracowany i Toyota ma sporo z nim problemów - także uważajcie moi drodzy na ten cudny silniczek - chodzi to to fajnie, ale może paść, a wtedy kaplica!!!
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Trochę drobiazgów wychodzi i to już na początku
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Po przejechaniu około 1500 km zaczęły sieproblemy z silnikiem. Odczuwalny był spadek mocy. Przy 3400 zaświeciła sie kontrolka silnika i samochó został scholowany do ASO. Przy okazji uszkodzono mi 2 aluminiowe felgi, które wymieniono mi na nowe dopiero po 2 miesiacach walki z Toyota Motor Poland. Spadek mocy odczuwalny przez cały czas, liczne wizyty w serwisie nic nie dawały - Panowie wmawiali mi, że jest OK. Przeieg 7000 km kolejna awaria silnika (elektroniki silnika) - wymiana 5-tego wtryskiwacza, softu, wymiana akumulatora i przewodu doprowadzajacego powietrze do sprężarki. Przebieg 9800 km kolejna awaria silnika - auto po mojej interwencji trafiło do TMP, teraz czekam na wymianę samochodu ale już nie chcę tego cudownego silnika, który tak naprawdę jak przyznał Dyrektor Generalny TMP jest nie do końca dopracowany!!!
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 D-4D 136KM 100kW
[l/100km]