Szukaj

Ocena kierowcy - Toyota Corolla Verso E120

Zenon, 6 lat temu
Silnik 2.0 D-4D 90KM 66kW
Rok produkcji 2002
Przebieg: 400 tys. km
Okres użytkowania: ponad 6 lat
Toyota Corolla Verso E120 2.0 D-4D 90KM 66kW 2001-2007 - Oceń swoje auto
4,43
8% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : Raczej brak. Tylko człowiek wymienia klocki hamulcowe czasem tarcze i znów klocki i klocki. Częsciej wymieniam klocki hamulcowe niż zarówki.
5,0
Całokształt
Jak by produkowali teraz taką samą wersję w Japoni i byłaby dostępna to z pewnoscią bym kupił taką nową drugi raz.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik SUPER. Japońska precyzja bez dwumasu i PDFu. Bez błędów na silniku. Odpalam odpinam kable wyskakują błedy podpinam kostki w swoje miejsce i same gasną bez OBD komputerów i pierdół. Ten common rail jest elastyczny na "5" od 50-180 bez szarpania.
5,0
Skrzynia biegów
Sprzęło fabryczne wytrzymało równe 300 000km. Oczywiście brak dwumasu, więc cena normalna nie 2200zł jak w pasku b6 z dwumasą i sameregulacją (start-stop) czy 3-4000 jak w kia. Jest i minus - brak "6" biegu i jak się leci po 1000km to by chciało się ciągnąć te 200-220km/h, a tu kiszka max 170 non stop aby nic nie przegrzać.
5,0
Układ jezdny
Pewnie nikt nie uwieży, że w aucie z 2002 roku i przy przebiegu 400 000km są jeszcze fabryczne: - amortyzatory - tuleje wahaczy - sprężyny - tuleje belki tylnej - nawet łączniki stabilizatora !!!!!!!!!!!!!!!!!!! Niestety przy 300 000 padło łożysko i wyło ale jakoś przebolałem wydatek 250zł.
5,0
Karoseria
Auto posiadało gwarancję 12 lat na blachy. Te są cienkie jak papier lepiej się nie opierać. Podwozie było konserwowane od nowości jakoś co 5 lat bo ta fabryczna konserwacja to mit. Tam jest blacha i warsterka cienkiej fabry jedynie. Znajomi co posiadają Golfy V czy VI nawet VII oglądają wkoło szukając purchli bo u nich to tu to tam i nic - ich mina jest bezcenna. Auto w firmie wiec wali się drzwiami i nikt nie maluje jakichś rys czy obić. Gdzie są odpryski lakieru świeci widać chyba ocynk bo nie rdzewieje w tych miejscach.
Komfort
5,0
Widoczność
Siedzi się jak na krześle dosyć wysoko. Lusterka duże szyba tylna i wokoło wszystko widać. Słupki nie za grube.
5,0
Ergonomia
Regulacja kierownicy jest fotel też można podnieść, lewarek blisko. Kanapa na prowadnicach i składane super fotele, które w 3 sekundy idzie wyjąć z auta.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima jest ok. Silnik dwulitrowy przy minusowych temperaturach musi przejechać te kilka kilometrów bo wieje chłodem.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Brak uwag. Kanapa tylna jest wyżej niż fotele przednie, więc pasażerowie widzą co się dzieje z przodu nad fotelami przednimi.
5,0
Wyciszenie
Komfort do 140km/h jeszcze jest. Oczywiście to nie audi a8...
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Padło łożysko w kole. Kilka razy spaliły się żarówki (prócz tego elektryka nic, a nic tutaj nie wiesz co to check engine jakiś wyświetlacz co nie działa czy coś tam się zacina jak fabryka zamontowała to działa). Co chwile tylko klocki się kończa no i ten rozrząd co 105 000 km lepiej jak by był łańcuch.
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 D-4D 90KM 66kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Toyota Corolla Verso E120 2.0 D-4D 90KM 66kW
Średni koszt przejechania 100 km
30,00 zł
6,5
l/100km
Zobacz dzienniki
Toyota Corolla Verso E120