Bardzo udany,cichy i niezawodny silnik 2.0 D4D o mocy 90 KM bez koła dwu masowego i ze zwykłą turbiną jak w benzynie.Dobra elastyczność, dynamiczny silnik po rozgrzaniu bardzo cichy.Bardzo utrudniony dostęp do rozrządu i pompy wody.
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia biegów ma bardzo krótką 1. Jak zwykle 2 bieg trochę haczy.Poza tym - bez uwag.
5,0
Układ jezdny
Zrównoważony i bezpieczny.Trwały.
Komfort
5,0
Widoczność
Doskonała widoczność na wszystkie strony prócz tyłu.Do cofania należy się przyzwyczaić i kontrolować na lusterkach.
4,0
Ergonomia
Mało ergonomiczne radio CD.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Za słaba klimatyzacja.Chłodnica pozbawiona korka wlewu.Pojemnik na płyn chłodzący w kolorze utrudniającym kontrolę poziomu płynu.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo dużo miejsca dla pasażerów,tylne fotele z regulacją pochylenia.
4,0
Wyciszenie
Trochę braki w wyciszeniu układu jezdnego, nadkoli.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Bardzo ekonomiczny,średnio 4,5 l/100 km w trasie, 6,5 l/100 km w mieście.
4,0
Stosunek jakość/cena
Auto produkowane w Japonii z niezwykle trwałych podzespołów.Cenę jaką się płaci wyrównuje niezawodnością.Opłaca się.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wadliwe zamocowanie rolety bagażnika.\"Miaucząca\" pompa wspomagania po 200.000 km.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak jakichkolwiek usterek,auto z przebiegiem 201.000 km na przeglądzie technicznym ocenione jako \"stan fabryczny\"
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 D-4D 90KM 66kW
[l/100km]