AUTORYZOWANE WARSZTATY ZBYT WYSOKO KALKULUJĄ KOSZTY PRZEGLĄDÓW . kLIENT PRZEZ TRZY LATA OKRESU GWARANCYJNEGO NIE MA MOŻLIWOŚCI INNEGO WYBORU. kOSZT PRZEGLĄDU PO OKRESIE GWARANCYJNYM WYKONANY U KONKURENCJI JEST O POŁOWĘ NIŻSZY CO DOWODZI ŻE MOŻNA TANIEJ I WCALE NIE GORZEJ
Wrażenia
5,0
Silnik
Wysoki moment obrotowy pozwala właściwie wykorzystać niewielką moc silnika
4,0
Skrzynia biegów
Trochę kłopotów z włączeniem biegu wstecznego
4,0
Układ jezdny
Trochę zbyt sztywne resorowanie. W porównaniu np. z Xsarą Picasso to wóz drabiniasty
Komfort
3,0
Widoczność
Szeroki lewy słupek utrudnia niekiedy ocenę sytuacji
4,0
Ergonomia
Wszystkie rozwiązania dobrze pomyślane chociaż strach pomyśleć gdy trzeba będzie skorzystać z koła zapasowego. Całe szczęście że do tej pory nie musiałem tego doświadczyć a może jednak powinienem?
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja (mimo dezynfekcji i wymiany filtrów w serwisie) po uruchomieniu wydziela początkowo nieprzyjemny zapach
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu dobrze z tyłu przeciętnie
2,0
Wyciszenie
Zbyt głośny przy szybkości od 120km/godz.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zużycie paliwa zadowalające. Na trasie przy szybkości "kodeksowej" 90km/godz wynosi 4,7l/100km. W miescie 7,5l/100km Przeciętnie 6,0l/10km
3,0
Stosunek jakość/cena
mimo wszystkich zalet jest zbyt drogi w zakupie
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Denerwujące skrzypienie plastików z obudowy drzwi przednich gdy pasażer oprze się łokciem