Inne
: Właśnie bezawaryjność.Zawsze jak kupiłem kolejne auto to trzeba było coś tam naprawić czy poprawić,a tu nic ;-0
5,0
Całokształt
Jestem bardzo zadowolony.Zmieniam filtry/oleje w odpowiednik czasie i jest spokój.Zaoszczędzam też kasę i nerwy związane z wymianą paska rozrządu-mam łańcuch.Lać paliwo i jeździć.
Wrażenia
5,0
Silnik
Jak na auto na benzynę to jest zaskakująco dobrze.Być może to zasługa zmiennej fazy rozrządu,a być mże pochodzenia-moja jest z Japonii.
5,0
Skrzynia biegów
Wystarczająco precyzyjna.
5,0
Układ jezdny
Wszystkie elementy są jeszcze oryginalne -przebieg ponad 135tys- i na razie nic nie stuka i sama jazda jest przyjemna.
Komfort
5,0
Widoczność
Pierwsza generacja corolli verso wygląda jak nieco powiększony hatchback z duuużymi szybami.Tylko do tyłu mogłoby być ciut lepiej,choć od standardów nie odbiega.
5,0
Ergonomia
Wygodnie ,wszystko w zasięgu ręki i dużo schowków.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Na 5
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Na 5
4,0
Wyciszenie
Do 100-110km/h jest cicho,ale około tej prędkości zaczyna być słyszalny łańcuch rozrządu.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Wiadomo,silnik benzynowy 1.8 swoje spalić musi,ale jak się postarać to jest całkiem przyzwoicie.
5,0
Stosunek jakość/cena
Jestem bardzo zadowolony.Niby mogłaby ciut mniej palić,ale bezawaryjność to wyrównuje z nawiązką.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Auto pochodzi z Niemiec.Wszystkie elementy zawieszenia oryginalne.Po zakupie zmieniłem dwie żaróweczki podświetlenia przełączników.Zrobiłem 27tys i jak do tej pory jest spokój.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Toyota-wiadomo.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 VVT-i 135KM 99kW
[l/100km]