znakomita konstrukcja, w swojej klasie jedna z najlepszych ofert na rynku. Można dopracować pewne szczegóły - poprawić jakość tworzyw ( podatne na zarysowania) a zwłaszcza wyposazyć przedni fotel pasażera w funkcję składania oparcia do przodu - zamiast "psu na budę" potrzebnej regulacji wysokości fotela pasażera, ale to są naprawdę drobiazgi.Całość - zbliżona do doskonałości.
Wrażenia
5,0
Silnik
dobra elastyczność jak na 16V
4,0
Skrzynia biegów
skrzynia MMT czasem"zapomni" wstecznego, szybka zmiana biegów bez zwłoki
5,0
Układ jezdny
trudno o coś lepszego przy przednim napędzie
Komfort
4,0
Widoczność
do tyłu i na boki średnio - mała powierzchnia szyb. Pomaga wspomaganie parkowania
5,0
Ergonomia
bez zarzutu
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
szybka skuteczność klimatyzacji pomimo duzej kubatury wnętrza
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
bardzo dobrze - nawet jak na miniwana
4,0
Wyciszenie
rzeczywiście dosyć głośna w górnym zakresie obrotów - ja akurat to lubię.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
spalanie katalogowe, automat nie rujnuje kieszeni na stacji beznzynowej, koszty serwisu - przeciętne
5,0
Stosunek jakość/cena
na tle konkurencji cena nie jest wygórowana za samochód z takim wyposażeniem i tej generacji w swojej klasie
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
żadnej, chocby drobnej awarii czyli po prostu toyota
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jak wyżej
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 VVT-i 130KM 96kW
[l/100km]