bedzie bdb, jak zacznie spalać wg danych z katalogu i przestanie skrzypieć
Wrażenia
4,0
Silnik
cichutko, elastycznie
4,0
Skrzynia biegów
bez uwag
5,0
Układ jezdny
bdb, a układ antyposlizgowy revelacja
Komfort
4,0
Widoczność
do przodu - dobrze
lusterka wsteczne b.dobrze.
Jedno światło cofania przy takiej baterii świateł tylnych, to pomyłka. W nocy przy cofaniu ciemno. Czujnik cofania to zabawka
4,0
Ergonomia
bardzo dobra, przy oparciu nadgarstka na lewarze biegów, wszystkie klawisze dostepne
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
wzorowe
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
kierowca i pasażer bdb, ale fotele tylne to ławka ze starych pociągów. Tragedia, żle wyprofilowane, a raczej wogóle. Przy moim zastosowaniu 2+pies - może być.
Podłokietniki- pomyłka, jeden pełny zbiorczy bedzie lepszy.
Chciałbym posłuchać tych którzy kupili wersję 7sol - dlaczego. Co tam można posadzić w trzecim rzedzie, chyba dwa dźemy, ale bez słoików
3,0
Wyciszenie
pierwszy mój nie sedan, więc dla mnie głośno. Nie znoszę skrzypienia czegokolwiek w samochodzie, a tutaj na kostce telepią się źle dopasowane przykrywy schowków pasażera. Często jeżdżę sam i wnerwia mnie stukanie klamry pasa pasażera o słupek. Na tylnych pasach znaleźli rozwiązanie:(
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nie dajcie się omamić podawanymi przez Toyotę danymi. Średnie 7,7l/100 - w życiu. W cyklu mieszanym 10,34( lecz w zimie), i ani mlitra mniej
3,0
Stosunek jakość/cena
za 85 kzł to miałbym trzyletnie super auto
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
ale mam go miesiąc, padł czujnik cofania
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
1 miesiąc więc nie wchodzi w grę, mam nadzieje
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 VVT-i 130KM 96kW
[l/100km]