Szukaj

Ocena kierowcy - Toyota Corolla Verso E120

Rozczarowany, 3 lata temu
Silnik 1.8 VVT-i 130KM 96kW
Rok produkcji 2004
Przebieg: 183 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Toyota Corolla Verso E120 1.8 VVT-i 130KM 96kW 2001-2007 - Oceń swoje auto
2,29
44% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
2,0
Całokształt
Pół roku eksploatacji "bezawaryjnej" TOYOTY to: 1.wymiana łożyska w przednim lewym kole (to typowe w tym modelu), 2. Wymiana półosi lewej (ukręciła się - to typowe w tym modelu), 3. działa, ale nie gra radio (to typowe dla TOYOTY) i na koniec trzeba częściej dolewać olej niż tankować (to normalne w tych TOYOTACH). Jak widać auto jest bezawaryjne. Poza tym jazda tym autem to ciężka praca. Wspomaganie działa tak że zastanawiam się czy w ogóle działa, biegi wchodzą gorzej niż w niejednej ciężarówce,, wentylacja wnętrza na poziomie Fiata 126/125p, do bagażnika nie mieszczą się zakupy z koszyka (oczywiście przy złożonych ostatnich zabawkowych fotelikach) , widoczność do tyłu raczej słaba a do przodu beznadziejna (chodzi o parkowanie). To auto dla dziadka, który pomimo awarii i tak na całej okolicy będzie mówił, że jego Toyota się nie psuje i świetnie jeździ.
Wrażenia
2,0
Silnik
Zużycie oleju liczy się w litrach na setkę, a do tego muł straszny.
2,0
Skrzynia biegów
Ciężko wchodzą biegi, prawdopodobnie to przez linki ale takowe kosztują ponad tysiaka.
2,0
Układ jezdny
Ciężko skręca przy parkowaniu, a na drodze trzeba go pilnować. Producent podaje zbieżność na plusie i taka mam ale chyba lepiej by jeździł na ujemnej.
2,0
Karoseria
Blach miękka (każde dotknięcie pozostawia ślad) i pojawiają się rdzawe naloty pod podłoga i w komorze silnika. Bardzo delikatny lakier.
Komfort
2,0
Widoczność
Słabo do przodu i do tyłu, światła spolerowane ale i tak widać na poziomie Fiata 126p.
3,0
Ergonomia
Miejsce na włącznik podgrzewania szyb jest w takim miejscu jakby producent o tym systemie zapomniał, wajcha od tempomatu to słabe rozwiązanie, przełączanie komputerem pokładowym jest raczej słabe
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez komentarza
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
2,0
Wyciszenie
Cóż stary Peugeot 406 jest cichszy
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
1,0
Stosunek jakość/cena
Jakość na poziomie Scenica a cena 3-krotnie wyższa (przepraszam Scenik ma lepszą blachę i lakier)
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
To nie jest to co piszą o TOYOCIE.
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Początek zimy: Padnięty akumulator i spóźnienie do pracy, tydzień później ukręcona półoś i nie dojechał do domu, podczas postoju w naprawie przestało grać radio a wspomaganie kierownicy pracuje głośniej. A jak traktować b.b.b.wysokie zużycie oleju? Nie wiem gdzie wpisać korozje podwozia a tu jest spora.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.8 VVT-i 130KM 96kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Toyota Corolla Verso E120 1.8 VVT-i 130KM 96kW
Średni koszt przejechania 100 km
33,00 zł
8,6
l/100km
10,2
l/100km
Zobacz dzienniki
Toyota Corolla Verso E120