Inne
: cóż,raczej kupując japończyka,toyotę liczyłem najbardziej na niezawodność,ale po czasie jestem mile zaskoczony całokształtem
5,0
Całokształt
Dziś toyota w salonach europy już nie jest robiona w japonii,więc jak trafisz na starszego japończyka to się nie zastanawiaj
Wrażenia
5,0
Silnik
zmienne fazy rozrządu i 135km z 1.8 bardzo mi odpowiada- noga sama wciska....
no i spokój dzięki łańcuchowi na rozrządzie...
japończyk,wiadomo......
4,0
Skrzynia biegów
bardzo dobrze dobrane przełożenia,krótkie,choć biegi wchodzą dość sztywno-jakby do końca nie były wysprzęglone ,musiałem się nauczyć po poprzednich autach bardziej precyzyjnie je wrzucać i teraz jest dobrze
5,0
Układ jezdny
szybki i precyzyjny
Komfort
5,0
Widoczność
mam pierwszą generacje i jak z zewnątrz patrzę na drugą to widać iż w pierwszej widoczność jest lepsza dzięki większym oknom
3,0
Ergonomia
schowków jest naprawdę wystarczająca ilość
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
bdb
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
ostatnio przytyłem i ;-)))
ale na wiosnę się odchudzę i wszystko wróci do normy
5,0
Wyciszenie
no tu mogło by być lepiej,szczególnie po przekroczeniu 120k/h,ale w wanie opla znajomego jest dużo gorzej
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
to nie diesel ale pali w/g mnie rozsądnie,zresztą po ostatnich podwyżkach paliw odkryłem że da się jeździć oszczędnie i ecojazda coraz lepiej mi wychodzi,a co do napraw-klocki,oleje,filtry,płyny
5,0
Stosunek jakość/cena
Kupiłem 2 lata temu auto z 11.2002 w europie sprzedany w 7.2003 w wersji sol za 26tys i jestem do tej pory bardzo zadowolony
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
może mam szczęście w zakupie albo
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
mam szczęście i mam auto wyprodukowane w japonii
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 VVT-i 130KM 96kW
[l/100km]