Inne
: Rozmiar! Szukałem większego auta, a dostałem nawet za duże, jak dla mnie, ponieważ 99% jazd wożę tylko siebie :)
Scenic przy nim, to maluszek :)
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne
: Do tej pory żadnych usterek
4,0
Całokształt
W zasadzie bardzo dobrze. Trochę za głośna klimatyzacja, nawiew - mam automatyczna.
Brak ciągle widocznego zegarka. Dla mnie to problem, ale przełączany nie interesuje mnie. Średnia widoczność. Skrzynia biegów jak dla mnie a'la atary Ursus. Zero płynności. Czujniki cofania zbyt mało czułe i za późno reagują. Czujnik pasów pasażera zbyt czuły. Na fotelu kładę aparat fotograficzny, który waży około 2200 gram i włącza się alarm niezapiętych pasów. Podłokietniki - wstyd! Takie byle co! Brak podręcznych schowków na jakieś bieżące choćby listy, paragony, długopis z notatnikiem - duży minus. Jeszcze jeden minus to brak nawigacji! Dziś to wstyd, a nie oszczędność.
Wrażenia
4,0
Silnik
W benzynie 1.8/129KM to absolutne minimum. Czuć, że brakuje mu tak ze 30KM w benzynie. Ale nie jest źle. Miodkiem byłoby 200KM, jak w mojej Omedze 3.0 V6
2,0
Skrzynia biegów
Napisałem na dole. Włączanie biegów to wręcz tragedia! Miałem wiele aut. Zdecydowana większość salonowa ale w Verso włączanie biegów to kara!!!
3,0
Układ jezdny
Trochę sztywny, ale jeżdżę głownie sam.
Komfort
3,0
Widoczność
Poduszek, kurtyn napakowali. Chwała im za to, ale i widoczność się pogorszyła. Nie jest dobrze moim zdaniem.
4,0
Ergonomia
Brak prostej półeczki na długopis, notes. Wiem, wiem, że jedna przykryta "klapą"...
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nieźle, choć tragedia to podłokietniki kierowcy i pasażera! Wstyd!
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przeglądy są drogie. Tym bardziej, że trzeba robić je co 15 tys. Nie zdzierajcie panowie tak na robociźnie i częściach.
3,0
Stosunek jakość/cena
Cena mimo wszystko jest zbyt wysoka. Audi A6, którym też jeździłem do 2004 było droższe, ale to inna klasa, ale koszty utrzymania były sporo wyższe. Szczególnie drogie jest utrzymanie rozrządu w bdb stanie. Toyoty, którymi jeżdżę mają łańcuchy i chwała im za to.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak!
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak!
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 VVT-i 130KM 96kW
[l/100km]