brak jakichkolwiek zastrzeżeń - jak na tę pojemność lux - 200 km/h, V bieg bez redukcji od 60km/h. Poprzedni mój japoniec może bardziej zrywny ale kulturą pracy nie dorównuje Cerince.
5,0
Skrzynia biegów
Dobrze zastrojona z motorkiem, dobrze dobrany skok, wrzucanie biegów to przyjemność
4,0
Układ jezdny
Drogi trzyma się idealnie - proponyje jedna na lato szerszą gumę sprawia to większą radochę w czasie jazdy (a już z 2,0 motorem...). Mogłoby być lepsze wspomaganie.
Komfort
3,0
Widoczność
no cóż - do przodu jest ok, do tyłu są lustra. Dla mnie to pestka ale obiektywnie w porównaniu z resztą
tylko 3+
5,0
Ergonomia
Dla mnie bomba - nawet w porównaniu z idealnymi pod tym względem vv któe miałem okazję użytkować
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
bez żadnych niespodzianek nie używając klimy- u mnie w połączeniu z klimą idealnie.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
nikomu nie będzie ciasno - łącznie z bagażem. W porównaniu z dużym Mondeo wypada o niebo lepiej. Scorpio może... Oglądałem wersję kombi - ciężarówka
3,0
Wyciszenie
Tu jest bardzo przeciętnie. 16V słychać wyraźnie przy 3500 obrotów. Jadąc
200 km/h trzeba słuchać głośniej radia.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Z napraw nie kożystałem (1,5 roku przeglądy robie sam i są standard, olej mobil full jest najdroższy ale był od początku to nie zmieniam).
Spalanie:
Min 6,1 l/100 km - trasa 90-100 km/h
Śr 7,4 l/100 km - miasto ostrożnie lub trasa 160 -200 km/h
Max 10,2 l/100 km - wyścigi po mieście + korek. W przeciwieństwie do poprzednich pomiarów ten był jednorazowo i nie musi być wiarygodny.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na razie brak danych.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na razie - razem 200 000 km jest ok.
Jedynie patrząc w książkę widzę
ok.100 000 stabilizatory i teraz zaczynają się ozdywać stabilizatory tył.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 i 110KM 81kW
[l/100km]