Zwinne, wygodne, pojemne. Ale seksowna jak skarpetki w sandałach.
Wrażenia
4,0
Silnik
Trochę warczy po Dieslowsku.
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
Super pojemna tylna część auta, szczególnie po złożeniu foteli. Tylne drzwi bardzo szerokie, co ułatwia wciskanie przez nie pakunków lub bachorów.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak można sprzedawać samochód bez podłokietnika? Chociaż jednego, dla kierowcy?
4,0
Wyciszenie
Silnik warczy, szczególnie przy wysokich obrotach.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Niestety, podczas wyjazdu w Europie siadł zawór SCV, przez co auto straciło połowę mocy i nie dało rady podjechać pod górę. W Polsce wymiana kosztowałaby rozsądne pieniądze, ale nie dałbym rady dojechać więc naprawiałem na miejscu.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 D-4D 136KM 100kW
[l/100km]