Inne
: nie męczę się podczas jazdy - tak było na początku - teraz mnie po zwiększeniu zużycia paliwa i poborze -nadmiernym- oleju denerwuję się.
3,0
Całokształt
Auto z Turcji - fatalna jakość wykończenia szczegółów i użytych materiałów. Po pierwszym zachłyśnięciu się samochodem zaczynam dostrzegać coraz więcej niedoróbek.
Wrażenia
1,0
Silnik
Pociąga olej i to bardzo dużo - 4 litry wlałem między przeglądami - ASO twierdzi, że to normalka - mało tego, że bierze olej to jeszcze skoczyło zużycie paliwa - czasami nawet 12 litrów/100 km
4,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Komfort
3,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
mogłaby być mniej hałaśliwa - przy ustawieniu na LO szumy straszliwe
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
dużo miejsca
3,0
Wyciszenie
przy prędkości powyżej 100 km/ szumy zewnętrzne zaczynają być słyszalne wewnątrz - a przy 160-180 to już zaczyna HUCZEĆ i robi się trochę groźnie - trzeba się po prostu osłuchać tego dźwięku albo włączyć głośniej radio.
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
po przejechaniu 20 tys. km zwiększyło się zużycie paliwa - o około 2l na 100 km.
3,0
Stosunek jakość/cena
Cena zawyżona do jakości wykonania - kupowałem w ciemno zmylony jakością wykonania i niezawodnością poprzedniego samochodu - też toyoty ale mniejszej wykonanej w Anglii. Ten Turecki pojazd jest po prostu KIEPSKI. Całkiem nie mogę narzekać bo bym sobie go do reszty zohydził ale po roku użytkowania jak na razie MAM PROBLEM z dolewką oleju /ssie olej jakby mu było mało paliwa/.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
wykonanie wnętrza - fatalne - wystarczy przejechać \"niechcący\" paznokciem po kokpicie i zostają rysy - plastiki fajańsiarskie - zaczyna trzeszczeć przy przenoszonych z jezdni drganiach.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Oprócz tego, co powyżej to nieźle
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 D-4D 136KM 100kW
[l/100km]