Fantastyczne auto, albo trafił mi się wyjątkowo udany model, albo nie wiem...silnik 1.8 może nie należy do najdynamiczniejszych, ale jeżeli chodzi o awaryjność to działa bezawaryjnie. Jeżdżę tym autem od 140 tyś to 260 tyś w ciągu 5 lat, 20-25 tyś km/rok. Regularnie zmieniam olej i filtry, jakieś drobne naprawy zawieszenia, raz wymieniałem sprzęgło, w tym modelu ze skrzynią MMT jest dość drogie (same sprzęgło ok 900 zł), ale po wymianie działa perfekt. Poza tym nie mogę się nachwalić tego auta, oleju nie bierze nic, rozrząd na łańcuchu. Raz jakiś czujnik startu silnika siadł, ale to czujnik pod pedałem hamulca, więc szybka wymiana. A zuzycie paliwa, jezeli umiesz jezdzić ze skrzynią MMT jest znośne...na trasie przy prędkości 90-100km/h ok 6 litrow latem, 8 litrow zimna z rodzina. Z przyczepka 7 latem, 9 zima. Gazu nie zakladalem, bo przy tym zuzyciu swtiwerdzam ze nie ma sensu.
Wrażenia
5,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
MMT wg mnie jest mega fajna.
5,0
Układ jezdny
4,0
Karoseria
Rdza nie bierze, no chyba że są jakieś zadrapania.
Komfort
5,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Rewelacja, system 7 osobowy, z dwoma siedzeniami chowanymi w podłodze jest genialny.
1,0
Wyciszenie
Fakt, to auto bywa głośne, szczególnie jak przekroczysz 120 km/h.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Regularne przeglady, serwis i drobne naprawy zawieszenia.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 i 130KM 96kW
[l/100km]