Szukaj

Ocena kierowcy - Toyota Corolla Cross

krisar, ponad rok temu
Silnik 2.0 Hybrid Dynamic Force 197KM 145kW
Rok produkcji 2022
Przebieg: 1 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Toyota Corolla Cross 2.0 Hybrid Dynamic Force 197KM 145kW od 2022 - Oceń swoje auto
4,21
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
Przeniesienie napędu
Zawieszenie
4,0
Całokształt
Wszystkich bolą obecne ceny samochodów, ale dziś samochód za 150k to nie klasa premium niestety! To jest SUV klasy C i tak trzeba go oceniać. Obejrzałem sporo testów tego samochodu i tych chwalących i narzekających łącznie z brakiem możliwości jazdy ze względu na fotel pasażera -). Link do testu który nie oszukuje https://www.youtube.com/watch?v=erpMo3a1LnA&t=3s Samochód jest dla młodej rodziny mieszkającej do 50 km od dużego miasta lub dziadków mających wnuki też za miastem. Najlepiej się czuje - miasto i dojazd do niego.Kilometr od drogi asfaltowej brać AWD. Samochód japoński wzrost do 180 cm max najlepiej jest 160 do 175.
Wrażenia
5,0
Silnik
Znowu, oceniamy hybrydę, a nie wszystkie pozostałe silniki - jest super! Przejścia z silnika na akumulator i hamowanie ładowaniem działa bezbłędnie.
4,0
Skrzynia biegów
Działa bardzo dobrze, ale przy wciśnięciu gazu do dechy słychać, przy płynnym posługiwaniu się gazem jest cicho.
5,0
Układ jezdny
Jak na SUV bosko, trzyma się jak przyklejony, poprzeczne progi bez zastrzeżeń
4,0
Karoseria
SUV dla tych co nie lubią się wyróżniać.Kwestia gustu dla mnie przód ok tył tak sobie.
Komfort
4,0
Widoczność
Do przodu bez zastrzeżeń i na boki duże szyby, lusterka boczne wielkie, tylna szyba ograniczona zagłówkami,kamera tylna działa dobrze.
4,0
Ergonomia
Wszystko na miejscu, dużo manualnych przycisków, ładowarka indukcyjna dużo USB, wyświetlacze dobrej jakości wady - brak regulacji wysokości fotela przedniego pasażera, mało schowków przy kierowcy krótki podłokietnik
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jedyne zastrzeżenie to brak regulacji temperatury klimatyzacji na tylnych siedzeniach, ale są nawiewy
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu do 180 cm pełno miejsca, z tyłu typowe dla SUV siedzenie dość pionowo, Dla 4 osób dość miejsca, zakładnie fotelików łatwe, drzwi tylne otwierają się szeroko.
3,0
Wyciszenie
Do 90 km/h jest ok, 120 km/h słychać szumy 140 km/h jest głośno.Głośno też jest przy gwałtownym wciśnięciu pedału gazu.Generalnie podobnie do innych toyot klasy C. link do pomiarów https://www.youtube.com/watch?v=N6ylEDY_qtk
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie od 5l do 6l na 100km miasto i okolice, bez popisów i bez ekonomicznej jazdy tzw normal. Do ciągłej jazdy autostradami nie nadaje się, miasto i okolice najlepiej oszczędza, wyjazd gdzieś dalej raz dwa razy do roku
4,0
Stosunek jakość/cena
Wracając ceny teraz to horror, ale dostajemy bardzo dobrą hybrydę z dobrym przyspieszeniem do wyprzedzania, 5 gwiazdek w crash i safety teście ważne przy dzieciach
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Ocena na wyrost - na podstawie innych użytkowanych aut tej firmy - obecnie gwarancja może być do 10 lat
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Ocena na podstawie innych użytkowanych aut poprzednia toyota przez 8 lat wymienione tylko klocki hamulcowe i pompa wody

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 Hybrid Dynamic Force 197KM 145kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Toyota Corolla Cross