Szukaj

Ocena kierowcy - Toyota Corolla Cross

divenow, ponad rok temu
Silnik 2.0 Hybrid Dynamic Force 197KM 145kW
Rok produkcji 2022
Przebieg: 3 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Toyota Corolla Cross 2.0 Hybrid Dynamic Force 197KM 145kW od 2022 - Oceń swoje auto
3,07
27% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : oraz zawieszenie
3,0
Całokształt
W mojej ocenie to auto przede wszystkim nie jest warte swojej ceny. Za mały, niezbyt wygodny, a niektóre rzeczy wręcz sakramencko anachroniczne. Pozytywnym wyjątkiem jest napęd. Wyposażenia tzw. dodatkowe, jest chyba standardowe w aucie za tą cenę; aktywny tempomat, asystent pasa ruchu, awaryjne hamowanie, blind spot, nawigacja, Android i Carplay. Daję trzy gwiazdki, ale to chyba za dużo...?
Wrażenia
4,0
Silnik
W przeciwieństwie do całej reszty tu akurat jest dobrze, tzn. w mieście, bo na trasie, przy prędkościach autostradowych pali jak każdy dwulitrowiec, za to zasięg do 500km, bo zbiornik ma 43 litry.
3,0
Skrzynia biegów
Typowe CVT, co prawda nie wyje już tak strasznie, ale tej specyfiki nie da się zmienić. Tego akurat byłem świadom i nie mogę mówić o jakimś zaskoczeniu
4,0
Układ jezdny
Naprawdę niezły, zawieszenie jest zestrojone akuratnie, ładnie wybiera nierówności, póki co od spodu cisza, nic nie stuka, nie puka... Nie lubi poprzecznych nierówności, ale to cecha wszystkich krótszych aut.
2,0
Karoseria
Sama bryła to kwestia gustu, nie szokuje, ani nie odpycha. Przód bardziej dopracowany i ładniejszy niż tył. Najgorsze że ten całkiem spory gabaryt nie przekłada się na ilość miejsca wewnątrz, no i to wrażenie zamknięcia w blaszanej puszce. Brak wyciszenia maski, bagażnika, nadkoli skutkuje tym że auto rezonuje jak Syrena Bosto
Komfort
4,0
Widoczność
Ogólnie OK, co prawda niewielka jest tylna szyba, ale jest kamera + czujniki przód-tył, więc nie ma problemu. Dobre światła mijania i drogowe, choć nie są matrycowe.
1,0
Ergonomia
Masakra. Podłokietnik pochodzi z Cariny E rocznik1992 (naprawdę był identyczny!) Nie wiem jak w XXI wieku można zrobić tak niewygodne fotele. Trasę ok. 500km odważyłem się pojechać raz i nie mam ochoty powtarzać. Miejsca nie wiele więcej niż w Yarisie, ale trudniej się wsiada za kierownicę. Jest i pozytyw - nowy system multimedialny nareszcie dorównuje innym markom.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez zarzutu, ciekawe jak będzie z chłodzeniem w lecie, bo tego jeszcze nie mogłem sprawdzić.
1,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Źle, a nawet bardzo źle...
3,0
Wyciszenie
Słabo, ale tego akurat byłem świadom
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Gdyby kosztem była tylko benzyna nie byłoby źle, ale przy tej cenie zakupu samo AC to całkiem istotny, a nieunikniony wydatek.
1,0
Stosunek jakość/cena
Naprawdę nie spodziewałem się aż takiej wtopy, w marce, która kiedyś z tego słynęła.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Póki co tylko samowzbudzający się alarm... w Carinie E też tak było ;-))
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
OK

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 Hybrid Dynamic Force 197KM 145kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,3
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,7
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Toyota Corolla Cross