Szukaj

Ocena kierowcy - Toyota Corolla Cross

MarkyMark, 19 dni temu
Silnik 1.8 Hybrid 140KM 103kW
Rok produkcji 2024
Przebieg: 6 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Toyota Corolla Cross 1.8 Hybrid 140KM 103kW od 2023 - Oceń swoje auto
4,93
17% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu
Silnik
Układ elektryczny
5,0
Całokształt
Jestem zadowolony. 2 miesiące 6 tys km. Po przesiadce z KII Sportage 1.6 turbo manual w tej Toyocie wszystko jest lepsze. No może troche mniej miejsca na tylnej kanapie i bagażniku ale to szczegół dla mnie. Pieknie działający bezprzewodowy Android Auto.
Wrażenia
5,0
Silnik
Bardzo szybko sie nagrzewa, ładnie pomrukuje, wyje przy maksymalnym wciśnięciu pedału przyśpieszenia.
5,0
Skrzynia biegów
E-cvt to bajka. Płynne i jednostajne przyśpieszanie, do dźwięku silnika niewspółgrającego do prędkości jazdy można się szybko przyzwyczaić.
5,0
Układ jezdny
Nie jest to układ bezpośredni, nic z zawieszenia nie przenosi sie na kierownicę. Kręci się lekko jednym paluszkiem
5,0
Karoseria
Mam białą perłę, lakier bardzo ładnie wygląda, zabezpieczony powłoką kwarcową. Blacha cienka, ale w normie.
Komfort
5,0
Widoczność
Duże okna, kamery 360 dobrej jakości. Widoczność dobra we wszystkie strony.
5,0
Ergonomia
Wszystko pod reką, japońska ergonomia. Dużo przycisków tradycyjnych, od podgrzewania siedzeń czy kierownicy to nawet takie archaiczne przyciski ale fajne bo włączysz jesienią i wyłączysz latem.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewaniem czy chłodzeniem/wentylowaniem auta można sterować z aplikacji w telefonie - coś wspaniałego.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla rodziny 2+2 jest wystarczająco na nogi i na głowę. Mam 182 cm i siadam sam za sobą mając pięść wolnej przestrzeni przed kolanami. Bagażnik 473 litry. Pod podłogą bagażnika wchodzi koło dojazdowe.
4,0
Wyciszenie
w jeździe do 80 po mieście piękna cisza czyba że wciskamy pedał przyśpieszenia za mocno. przy 130 km/h 66 decybeli ale w poprzedniej KII miałem głosniej i to dużo.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Brak problemów czy awarii. Niskie spalanie. Trzeba sobie doliczyć koszt zabezpieczenia antykorozyjnego.
5,0
Stosunek jakość/cena
Cena średnia do tego co jest dostępne na rynku. Napęd hybrydowy 5 generacji warty jest tej ceny.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.8 Hybrid 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
4,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
3,9
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,2
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
3,9
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Toyota Corolla Cross