Auto bez emocji, jak z generatora AI. Wszystko w nim jest na takim poziomie że przestajesz o aucie myśleć tylko jeździsz z a do b. Polecam auto dla tych co nie przekraczają dozwolonych prędkości.
Wrażenia
5,0
Silnik
Jest to napęd który może ci zapewnić zawsze miejsce pierwsze spod świateł a jednocześnie niskie spalanie. Jazda hybryda toyoty jest zupełnie nieangażujaca.
5,0
Skrzynia biegów
Płynne przyspieszanie w każdych warunkach. Auto nie traci momentu i błędu na zmianę biegów
5,0
Układ jezdny
Porównuje do poprzedniego auta Kii. Tam było twardo, tu zestrojenie kanapowe jak w Volvo.
5,0
Karoseria
Mam białą perłę, po 8 tys brak uwag.
Komfort
5,0
Widoczność
Duże okna, duże lusterka jak z dużej terenówki. Dobra kamera cofania.
5,0
Ergonomia
Spalanie średnie 4,7 z 8000 km.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Dobrze się sprawuje zdalne chłodzenie auta. Można stać na parkingu z wyłączonym silnikiem a klima działa.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Auto dla 2+2 jest ok. Bagażnik 473 litry.
4,0
Wyciszenie
Jeśli nie jesteś rajdowcem to do 120 jest naprawdę ok.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Brak napraw, niskie spalanie
5,0
Stosunek jakość/cena
Brak uwag
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak uwag
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak uwag
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 Hybrid 140KM 103kW
[l/100km]