Silnik
: Auto ma niesamowitą dynamikę i wygląd. Nawet gdy będę jeździł tylko w weekend to i tak je sobie zostawię.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny
: alternator
4,0
Całokształt
auto superszybkie, jednak jazda w tygodniu do pracy nie daje już takiej przyjemności. Pozostaje weekendowe świrowanie. Patrzenie na to auto jest zawsze przyjemne.
Wrażenia
4,0
Silnik
olej żre nawet do 4 litrów na 1 rok, mimo wcześniejszej wymiany chyba bloku silnika. Małe wahania obrotomierza. Silnik bardzo dynamiczny i ma głośne, ale budzące respekt brzmienie.
Warto było wybrać wersję TS.
4,0
Skrzynia biegów
Dokładna, ale są zgrzyty. Pewnie to sprzęgło czas wymienić...
4,0
Układ jezdny
Na tzw. lifcie (6 k - 8 200 RPM) czasami ściągało na jeden bok, ale wydaje się że przeszło. Bardzo dokładne prowadzenie w zakrętach. Fajnie się prowadzi.
Komfort
3,0
Widoczność
tylko cofanie nie jest łatwe. Zakręty widać.
4,0
Ergonomia
wszytko raczej dostępne.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
jak auto się nagrzeje przy climatronic to później zaczyna być zimniej, mino tego że dalej jest ta sama temperatura.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z tyło to tylko podróż dla zwierząt albo dla przejażdżki autem. U kierowcy daje radę.
3,0
Wyciszenie
Ocena byłaby niższa gdybym szukał komfort. Po paru miesiącach przyzwyczaiłem się do hałasu - najlepszy po 6 k RPM
Przy szybkiej jeździe w zimę świszczy przez uszczelkę od okna. Na dziurach z tyłu coś hałasuje - też zimą.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
oryginalne części nie są tanie, ale te oprócz silnika są do przyjęcia.
4,0
Stosunek jakość/cena
14 lat a nie miało za dużo problemów. Nadal można zapier...
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
siłowniki od bagażnika do wymiany.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
1 rok używania - zepsuł się alternator (to chyba i tak długo na 14 lat).
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 VVTL - i Sport 192KM 141kW
[l/100km]