Przeszkadzają przednie słupki, ale można się przyzwyczaić.
Słabo jest do tyłu.
5,0
Ergonomia
Doskonała, wszystko pod ręką.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ciepło w największe mrozy robi się już po 3km przejechanych.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przód - idealnie, jeśli się jedzie we dwójkę lub samemu.
Z pasażerami z tyłu to już męczarnia. Nogi pod brodą.
Pasażerowie są zadowoleni.
3,0
Wyciszenie
Słychać każdy kamyczek odbijający się od nadkoli. Nawet sól i piasek słychać.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Równo ciągnie 10l po mieście. Na autostradzach Europy przy obładowanym aucie osiągnąłem wynik 8,7l.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
W zasadzie to padła pneumatyka klapy bagażnika i jedna żarówka od obrysówek oraz podświetlenia rejestracji.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic się nie dzieje, poza zatykającymi się kanalikami VVTL-i, co powoduje brak drugiej fazy.
Usterka następuje m/w po 6000 km od zmiany oleju.
Przyczyna - brudny olej.
Rozwiązanie - wymiana oleju.
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Toyota Celica VII 1.8 VVTL - i Sport 192KM 141kW 2001-2006