niebiański samochód, silnik w tym samochodzie jest po prostu mistrzowski, to co udało się wycisnąć z silnika o poj 1.8 to niesamowite, jeżdziłem bmw 2.5 w benzynie, audi tt, mercem ml400cdi, bmw x6, bmw 330d, te auta mają grubo ponad 200KM, ale żadne z niemieckich aut nie dorasta do pięt celice TS, celica spala średnio 8l, a te niemieckie złomy którymi jezdziłem to potrafiły łyknąć nawet ponad 20l, niemcy są epoke za japończykami i francuzami,
4,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
zawieszenie jest niesamowicie wytrzymałe, przy zakupie auto miało 190tyś km teraz 250tyś i..... nie robiłem kompletnie nic, a w niemieckich złomach musiałem zaglądać co pół roku
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
to auto sportowe, więc ma go być słychać
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
nie ma tak drugiego ekonomicznego auta przy tej mocy,
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
jak każdy japończyk , przebieg rzędu 250tyś to dopiero rozgrzewka
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 VVTL - i Sport 192KM 141kW
[l/100km]