silnik super, jak na te pojemnosc swietnie wkreca sie na obroty a takze daje duza doze elastycznosci...nie jest to moze rakieta, ale na pewno pozwala spokojnie wyprzedzac wiekszosc samochodow...
5,0
Skrzynia biegów
biegi zmienia sie bardzo latwo, skrzynia jest bardzo precyzyjna...ze wzgledu na bliskie zestawienie biegow trzeba jednak przy szybkiej jezdzie uwazac by nie popelnic "misshift´u"
5,0
Układ jezdny
coupe jak to coupe...limuzyna nie bedzie i twardosc zawieszenia na naszych drogach da sie mocno odczuc..ale nie liczac tego samochod przy dowolnej predkosci jedzie jak po szynach...
Komfort
4,0
Widoczność
do przodu i na boki ok, ale do tylu podczas parkowania jest juz gorzej...trzeba sie przyzwyczaic...
5,0
Ergonomia
wszystko pod reka...moze ktos powiedziec, ze brakuje jakis detali i drobnych udogodnien, ale ja mam wszystko czego potrzebuje...
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
szybko sie nagrzewa zima i szybko chlodzi w lecie...
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
nie wymagajmy za wiele...z przodu miejsca jest akurat...choc na dluzsze podroze moze byc troche ciasno dla kierowcy...
z tyłu?eee...jaka przestrzen? choc udalo mi sie przewiec tam trzech roslych kolegow :)
3,0
Wyciszenie
coz samochod o sportowym zacieciu...predkosci miejskie-wszystko ok...ale w trasie,hmm, glosno, glosno, glosno...
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
wszystko zalezy od ciezkosci nogi...przy mieszanym stylu jazdy da sie przezyc (~11L/100km)...naprawy w aso toyoty nie naleza do tanich, ale sie po prostu nie zdarzaja...(odpukac)
4,0
Stosunek jakość/cena
po co tyle plastikow w srodku?nie mozna bylo wiecej powierzchni obic skora?ah te kitajce...
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nic sie nie dzialo... :)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 16V VT-i 143KM 105kW
[l/100km]