Niezawodny silnik. Najlepiej chodzi na wysokich obrotach. Tylko lac olej i jezdzic
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia jest doskonala. biegi skakuja same. wystarczy poruszac drazek w gore i dol :)
5,0
Układ jezdny
Auto trzyma sie drogi jak malo ktore. pewnego razu pozyczylem od mamy lancie lybre i chcialem wejsc w zakret z taka predkoscia jak przyzwyczailem sie celica i o maly wlos nie skonczylem w rowie. auto przejechalo juz ponad 120 000 i jeszcze nic nie wymienialem w ukladzie jezdnym.
Komfort
5,0
Widoczność
Bez zarzutu jak na auto sportowe. mam oryginalny spoiler i w niczym on nie przeszkadza. widocznosc w lusterkach doskonala. przednia i boczne szuby sa olbrzymie
5,0
Ergonomia
wszystko jest pod ręka. radio obsluguje trzymaja reke na drażku zmiany biegów.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
klima i ogrzewanie dzialaja bardzo szybko. w zimie po ok 3 min juz grzeje a w lecie klima radzi sobie bez problemu nawet przy 30 stopniach. ustawiasz 20 stopni i automatycznie elektronika uzyskuje taka temperature w aucie i trzyma caly czas
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
dla pasazerow z przodu miejsca jest co niemiara natomiast z tylu...... szkoda gdac
3,0
Wyciszenie
tu nie jest najlepiej ale to auto sportowe wiec niczego innego sie nie mozna spodziewac.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
srednio auto pali 9,5 l/100km. z napraw to tylko wymieniam olej :) 95zł z filtrem plus olej
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
To jest Toyota. prawdziwa Toyota ( moj wgzeplaz pochodzi z Japoni, byly tez produkowane w europie i USA)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
NIC
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 16V VT-i 143KM 105kW
[l/100km]