Fajne coupe ze sportowym zacięciem dla młodej osoby, chcącej nieco wyróżnić się na drodze. Mimo lat Celica ma wciąż świeżą sylwetkę, która jednak zapowiada większe emocje niż otrzymujemy w rzeczywistości - przynajmniej to twierdzenie pasuje do silnika 143KM.
Wrażenia
4,0
Silnik
1.8 VVTi z Celicy znany jest z brania oleju i stukających panewek. Mój egzemplarz to auto poliftingowe więc już z praktycznie wyeliminowaną fabrycznie wadą olejową, oleju bierze tylko tyle ile producent podaje w instrukcji. Trzeba pamiętać, żeby olej wymieniać w interwałach co 10tys km to powinien służyć.
4,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
4,0
Karoseria
Komfort
3,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Prędzej czy później padają siłowniki klapy bagażnika a to ze względu na ciężar samej klapy i wielką tylną szybę.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na razie brak.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 16V VT-i 143KM 105kW
[l/100km]