Auto może się podobać. Niestety silnik 143KM bardzo lubi olej i jest bardzo ospały. Zwykły passat ze 130 MK (1.9TDI) daje temu radę bez problemu. Remontowałem w nim silnik bo brał olej na potęgę - okazało się, że to była głupia decyzja. 1300 zł wywalonych w błoto. Po miesiącu brał znowu olej. Pomaga tylko wymiana głowicy - co jak wiadomo nie jest opłacalne - nigdy też nie wiadomo co się kupi.
Wrażenia
1,0
Silnik
Zapotrzebowanie na olej jest potężne. Radzę ostro poczytać na forach. Pomaga tylko wymiana głowicy na nowszą - wiem bo robiłem kompletny remont silnika i to nic nie dało.
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
Komfort
3,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Auto dla 2 osób choć jeździłem też we 4
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 16V VT-i 143KM 105kW
[l/100km]