Oprócz wady poboru oleju w wersji przedliftowej, nie ma się do czego doczepic.
Bezawaryjny, mimo 140km, audi a4. 1.8 turbo 163km zostaje w tyle
4,0
Skrzynia biegów
Ogólnie bez zarzutów. W mojej haczy wsteczny bieg i czasami ciężko wchodzi 3.
Ale cena używki jest śmieszna bo można kupić bardzo dobra za ok 400zl!!
5,0
Układ jezdny
Perfekcyjny!
Jak na Niskie sportowe auto, jazda nie jest męcząca, nie za miękko, nie za twardo
5,0
Karoseria
Blacha ocynk.
U mnie zero korozji.
Podwozie w stanie idealnym.
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Kierowca i Pasażer na Brak miejsca na pewno nie może narzekać.
Z tyłu ktoś niższego wzrostu spokojnie się zmieści.
Ale pamiętajmy, jest to auto sportowe a nie rodzinne kombi
5,0
Wyciszenie
Nie jest to limuzyna,
Ale jak Dla mnie jest w sam raz.
Przy większych zakresach obrotów pięknie słychać wydech i silnik.
Odgłosy z zewnątrz, dość dobrze wutlumione
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Części nie drogie
Spalanie na poziomie 7,5 l
Utrzymanie w miarę tanie.
Oczywiście jak dbasz tak Masz
5,0
Stosunek jakość/cena
Na dzień dzisiejszy cena uwarunkowana jest raczej stanem samochodu.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Często pali się Check silnika.
Błąd spowodowany w moim przypadku katalizatorem który wg. Mnie jest zawalony z powodu spalania oleju
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jeśli można do tego zaliczyć pobór oleju w wersji przedliftowej
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 16V VT-i 143KM 105kW
[l/100km]