O ile znajdzie się egzemplarz nie zakatowany na amen to jest to naprawdę wspaniały samochód. Idealny aby zacząć swoją przygodę z usportwionymi autami
Celiczka urzeka swoim wyglądem (moja miała orginalny pełny pakiet TRD) i właściwościami jezdnymi ale w tej wersji silnikowej wygląda szybciej niż jeździ
Wrażenia
4,0
Silnik
Nie jest źle ale napewno dupy nie urywa ...
Jeżeli chcę ktoś naprawdę poszaleć to musi szukać TSki
4,0
Skrzynia biegów
Ciężko wchodzące biegi i zgrzyty to norma
5,0
Układ jezdny
Tu powinno być 6 gwiazdek
Auto trzyma się drogi jak przyklejone
5,0
Karoseria
W moim egzemplarzu bez zarzutów
Komfort
5,0
Widoczność
Jak na tego typu auto jest naprawdę bardzo dobrze
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szybko się grzeje i jeszcze szybciej chłodzi
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Na przednich siedzeniach nawet wysokie osoby czują się komfortowo
Z tyłu jest już mniej przyjemnie ...
Osoby wysokie obijają głową o sufit
Ale jak na tego typu samochód jest B. Dobrze Celiczka nawet 5 osób zmieści
siedzenia zarówno przednie jak i tylne bardzo wygodne
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jeżeli trafisz na zakatowane auto to będzie studnia bez dna... Jeżeli jednak uda się znaleźć zadbany egzemplarz to portfel nie ucierpi zbyt mocno
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wszystko zależy od tego jak samochód był traktowany przez poprzednich właścicieli
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
W moim egzemplarzu silnik spalał olej w takim tempie jak benzynę...
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 16V VT-i 143KM 105kW
[l/100km]