Dobre i stosunkowo tanie auto. Należy uważać na przedliftowe auta - biorą olej (wszystkie). Mój pobierał 3 litry na 1000 km ... i nie dymił. Po wymianie silnika - bez problemu. Auto ma 17 lat , al ma duszę i fajnie się prowadzi. Ogólnie polecam.
Wrażenia
4,0
Silnik
VVTi japońskie turbo, bez turbo. Kręci się do 6800 obrotów ! Fajna dynamika jak na 140 KM.
5,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Jak by napęd był na tył było by super !
Komfort
4,0
Widoczność
Widoczność do tyłu w nocy katastrofa, ciemne szyby nic nie widać, ale co tam auto super. Trzeba oglądać się w lusterka zewnętrzne i trochę przyzwyczaić.
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatronic zieje lodem !
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak się już wejdzie jest ok. i zupełnie wygodnie gorzej jak trzeba się wydostać.
5,0
Wyciszenie
Co tu pisać jest głośny bo być musi.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Super auto. Dane z jazdy po Warszawie i minimalne spalanie z trasy (wolna jazda). Co bym nie robił około 9. Raz poniżej raz powyżej zależy jakie korki, ale najwięcej 9,5. Zapewne może wypić więcej, ale u mnie nie pali wiele. A silnik mam po wymianie na poliftowy. Nie bierze oleju.
5,0
Stosunek jakość/cena
Frajda z jazdy za nieduże pieniądze i bez szału z utrzymaniem. No chyba, że ktoś chce odwiedzać serwis tam ceny na grubo. Ja na razie bez awarii i napraw (poza wymianą silnika).
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
no silnik przed- lift - olej
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 16V VT-i 143KM 105kW
[l/100km]