Zawsze jeździłem Japończykami. Nie wiem co mi się stało ale pewnego dnia kupiłem A4 B6 1.8T 150KM (do dzisiaj nie rozumiem samego siebie), ale szybko sprzedałem i kupiłem Celice. Trochę się bałem że po Audi będzie mi brakować ciszy, komfortu, momentu i elastyczności... nic z tych rzeczy. Zero uwstecznienia się. Celica jest genialna pod każdym względem i każdy się za nią ogląda.
Wrażenia
5,0
Silnik
Idealnym silnikiem do tego auta byłoby 1.8 V6 z mocą ok 160-170KM i momentem ok 200Nm. Ale jak na 143KM i tak nie jest źle, auto żwawo przyspiesza od 3tyś obr. a od 4,5 jest już naprawdę nieźle, czuć wgniatanie w fotel no i ten dźwięk po otworzeniu się klapki w dolocie... poezja dźwięku i znowu wszyscy się oglądają i zastanawiają co tak ryczy :) PS. Przy 230tyś km zerowy pobór oleju (5W30 Motul).
5,0
Skrzynia biegów
Genialna! Precyzyjna, ciasno zestopniowana o krótkich przełożeniach. Bez haczeń nawet na wstecznym biegu. Ale warunek to dobry olej.
5,0
Układ jezdny
I znowu genialnie. Sztywno, precyzyjnie, sportowo... ale trochę za głośne zawieszenie. Aha i trochę za wysokie... trzeba obniżyć.
Komfort
5,0
Widoczność
Dla mnie ok.
5,0
Ergonomia
Genialna!
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Super!
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo, bardzo dużo miejsca z przodu, tył wiadomo, duży bagażnik
5,0
Wyciszenie
Dla mnie głośno nie jest. Po przesiadce z A4 szoku nie doznałem.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tanizna
5,0
Stosunek jakość/cena
Dla mnie super
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Super
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Super
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 16V VT-i 143KM 105kW
[l/100km]