Silnik
: Moment kiedy na starcie zostawia BMW, które je potem dogania (bezcenny).
Przyklejenie do drogi- niesamowite.
5,0
Całokształt
Zaje...bisty :)
Wrażenia
5,0
Silnik
Bardzo ładnie i nie głośne brzmienie, wręcz lekko popiskujące i łagodne. moment obrotowy dochodzi do ponad 7 000 i daje naprawdę niezłego kopa jak na to auto. Nie ma żadnych szarpań jak w większości aut po 3 000 i tak do końca elastycznie idzie, nawet przy 50km można śmiało 6 bieg wrzucić i nawet nie zaburczy chyba że traficie na dojechany model :)
4,0
Skrzynia biegów
skrzynia hm, nie wiem kto tam napisał że mułowato bo tak nie jest, dwa paluszki wystarczą no ale jak facet iły nie ma to co ja kobieta powiem. :)króciutko i fajnie.
5,0
Układ jezdny
Zarówno przy małej jak i dużej prędkości autko przykleja się dosłownie do drogi, nawet jadąc w koleinach można puścić kierownice i nic. Jeśli wszystko jest ustawione idealnie to nie ma powodu do obaw, hamulce łapią jednocześnie na 4 tarcze nawet przy prędkości 130 przy ostrym hamowaniu trzyma się jezdni. Owszem jest twardy ale który samochód mający miano autka sportowego jest miękkie? Przesiądźcie się w Audi TT lub Hondę Prelude to już nigdy nic nie powiecie.
Komfort
4,0
Widoczność
Przód genialny, szczególnie dla osób niższych wzrostem, szyby boczne mają naprawdę daleki zasięg, tył - no cóż początki były trudne. Tył idzie ku górze więc ogranicza widoczność podczas cofania, na co ja np. nie narzekam bo spód nie zawadza o żaden krawężnik. A po co ktoś wymyślił czujniki cofania? :) ale wystarczy kilka prób.
5,0
Ergonomia
Wnętrze ma sporo plastiku, dlatego ja wybrałam skórzaną tapicerkę a na kokpit dałam karbon i zmieniłam oświetlenie na jeden kolor. Licznik oraz wszystkie ważne wskaźniki pojazdu są umieszczone w zasięgu wzroku kierowcy.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Po chłodnej nocy i w zimę zaczyna grzać po niecałych 2 minutach a w upalne dni chłodzi od momentu włączenia klimy. Nic dodać nic ująć.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
To auto z pewnością nie nadaje się dla rodziny z dziećmi, aczkolwiek nikt kto jechał nie narzekał, poza nielicznymi powyżej 1,90. :) na pewno to auto nie nadaje się dla osób wysokich, jak dobrze mieć te 160 :)
3,0
Wyciszenie
No i tu jedyny problem, który też da się rozwiązać. Jest dosyć głośno ale nie od pracy silnika ale od hałasu z zewnątrz i plastików ocierających się o siebie, gdyż wszystko jest na okrągłych zatrzaskach które skrzypią. U mnie gąbka rozwiązała ten problem a zatrzaski wymieniłam na nowe a jak teraz wzmacniacz pięknie gra :)
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
To nie prawda że dużo pali, co weekend jeżdżę nim w Polskę pokonując po 1000 km (nie liczę tego co na co dzień) w trasie przy prędkości 120 i wyprzedzaniu wszystkiego co przede mną pali ok 8 litrów (Tak wiele jak na autko o sportowym charakterze? :) )W mieście też można oszczędzić jadąc nawet na 5 biegu. Naprawy? Ja miałam jedną łącznik stabilizatora 80 zł bo wpadłam w dziurę nawet nic się innego nie uszkodziło, wahacze i amory całe, tuleje też. :)
5,0
Stosunek jakość/cena
Cena za to auto odpowiednia, w tej granicy niewiele fajnych i bezawaryjnych aut można znaleźć.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 16V VT-i 143KM 105kW
[l/100km]