Silnik
: Powyżej 3.5 tyś słyszysz sportowe auto, powyżej 5 tyś czujesz że sportowym autem jedziesz.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie
: przez polskie drogi
4,0
Całokształt
Wygląda bardzo dobrze ale to kwestia gustu, brzmi sportowo, mocy trochę brakuje, może w wersji 192km jest lepiej.
Wrażenia
3,0
Silnik
Zabawa zaczyna się dopiero od 3.5 tyś obrotów, silnik wydaje dobry dźwięk, czasami wydaje się że aż za dobry jak na tą małą moc. Bierze sporo oleju, radzę sprawdzać przed zakupem.
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia działa dobrze, bez większych komplikacji, wymiana sprzęgła nie okazała się aż tak kosztowna, sprzęgło Japan Line z wymianą 600pln
2,0
Układ jezdny
Twarde zawieszenie, na polskich drogach rok w rok trzeba będzie coś wymieniać, jak mówią zabawa kosztuje.
Komfort
3,0
Widoczność
Przodu nie widać za bardzo z tyłu też kiepsko ale wiadomo to auto udaje sportowe więc musi tak być..
3,0
Ergonomia
Wszystko jest na swoim miejscu, plastik w tej klasie samochodów trochę odrzuca.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Climatronic działa bez zarzutu, szybko się nagrzewa a w lecie daje odpocząć od ukropu
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca z przodu jest dużo, ale z tyłu raczej dorosła osoba nie wysiedzi dłużej niż 15 minut
3,0
Wyciszenie
Słabo wyciszony, słychać dobrze silnik który wydaje miły ryk, ale przy dłuższych trasach męczy.
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Niby 1.8 a jak się jedzie odpowiednio to nawet 13litrów na sto nie będzie wyzwaniem
3,0
Stosunek jakość/cena
Za te pieniądze człowiek spodziewa się lepszej jakości wykończenia, plastik wali po oczach, szybszej reakcji na wciskanie pedału do podłogi i odrobinę wytrzymalszego zawieszenia.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Oprócz zawieszenia wszystko na bardzo dobrym poziomie.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
tylko sprzęgło wymienione
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 16V VT-i 143KM 105kW
[l/100km]