Szukaj

Ocena kierowcy - Toyota Celica VII

Skoczu, 13 lat temu
Silnik 1.8 16V VT-i 143KM 105kW
Rok produkcji 2002
Przebieg: 150 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
Toyota Celica VII 1.8 16V VT-i 143KM 105kW 1999-2006 - Oceń swoje auto
4,54
7% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : Zdecydowanie znakomite trzymanie nawierzchni...
5,0
Całokształt
Samochód niesamowity... piękny, szybki a przy tym dla normalnego człowieka. Dla młodego człowieka - akurat.
Wrażenia
4,0
Silnik
Bardzo ok, silnik pracuje równo, bardzo wydajnie, wkręca się dobrze w obroty. Jednym słowem, udana jednostka napędowa. Mogłaby być mocniejsza, ale jest to dobry kompromis pomiędzy spalaniem a mocą.
5,0
Skrzynia biegów
Twarda, bardzo precyzyjna, wymaga przyzwyczajenia i odrobiny siły podczas zmiany biegów. Dzięki temu bardzo precyzyjna z zacięciem sportowym.
5,0
Układ jezdny
Poezja, samochód trzyma się jezdni jak przyklejony, zdecydowanie najlepszy element samochodu, sprawia że jazda po zakrętach jest bezpieczna a do tego sprawia ogromną frajdę!
Komfort
4,0
Widoczność
Do przodu bardzo dobra, do tyłu zdecydowanie gorsza. Ciężko się cofa bez czujników, ale jest to wykonalne, w końcu to sportowy samochód
5,0
Ergonomia
Wszystko bardzo dobrze.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo szybko grzeje, szybko chłodzi. Climatronic dobrze rozwiązany, pomocny w codziennej jeździe.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla kierowcy i pasażera miejsca jest bardzo dużo. Zdecydowanie gorzej jest dla pasażerów, ale ciągle umiarkowanie wygodnie. Osoby o wzroście powyżej 180 cm z tyłu będą raczej cierpieć niż wygodnie podróżować, ale w końcu kto kupuje ten samochód żeby wozić 4 osoby non-stop. Miejsca z tyłu jest sporo więcej niż w Audi TT ale mniej niż w Hyundaiu Coupe.
3,0
Wyciszenie
Najsłabszy element pojazdu, raczej głośno. Dla osób przesiadających się z limuzyn będzie za głośno, dla osób lubiących sportowe samochody, w sam raz.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Samochód jest umiarkowanie tani w utrzymaniu. Jak na samochód sportowy, pali mało (około 9 litrów po mieście Kraków - a zdarza się zakręcić pod 7000 obrotów). Ceny części w ASO są znośne, niektóre kosmiczne, ale samochód jak najbardziej do utrzymania.
5,0
Stosunek jakość/cena
Za tą cenę nie znajdzie się samochodu łączącego cechy takie jak wygląd, dynamika, ekonomiczność utrzymania...
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Żadnych przykrych niespodzianek jeśli chodzi o małe elementy.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie miałem większych usterek, jedynie chłodnica w którą trafił kamień... Trzeba uważać na egzemplarze zmęczone życiem - lubią popić olej... Mam mały problem z silnikiem krokowym, troche falują obroty, a cena nowego w ASO jest kosmiczna - 9000 zł.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.8 16V VT-i 143KM 105kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
11,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,7
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Toyota Celica VII 1.8 16V VT-i 143KM 105kW
Średni koszt przejechania 100 km
33,00 zł
8,6
l/100km
9,4
l/100km
Zobacz dzienniki
Toyota Celica VII