Zawieszenie
: Zdecydowanie znakomite trzymanie nawierzchni...
5,0
Całokształt
Samochód niesamowity... piękny, szybki a przy tym dla normalnego człowieka. Dla młodego człowieka - akurat.
Wrażenia
4,0
Silnik
Bardzo ok, silnik pracuje równo, bardzo wydajnie, wkręca się dobrze w obroty. Jednym słowem, udana jednostka napędowa. Mogłaby być mocniejsza, ale jest to dobry kompromis pomiędzy spalaniem a mocą.
5,0
Skrzynia biegów
Twarda, bardzo precyzyjna, wymaga przyzwyczajenia i odrobiny siły podczas zmiany biegów. Dzięki temu bardzo precyzyjna z zacięciem sportowym.
5,0
Układ jezdny
Poezja, samochód trzyma się jezdni jak przyklejony, zdecydowanie najlepszy element samochodu, sprawia że jazda po zakrętach jest bezpieczna a do tego sprawia ogromną frajdę!
Komfort
4,0
Widoczność
Do przodu bardzo dobra, do tyłu zdecydowanie gorsza. Ciężko się cofa bez czujników, ale jest to wykonalne, w końcu to sportowy samochód
5,0
Ergonomia
Wszystko bardzo dobrze.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo szybko grzeje, szybko chłodzi. Climatronic dobrze rozwiązany, pomocny w codziennej jeździe.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla kierowcy i pasażera miejsca jest bardzo dużo. Zdecydowanie gorzej jest dla pasażerów, ale ciągle umiarkowanie wygodnie. Osoby o wzroście powyżej 180 cm z tyłu będą raczej cierpieć niż wygodnie podróżować, ale w końcu kto kupuje ten samochód żeby wozić 4 osoby non-stop. Miejsca z tyłu jest sporo więcej niż w Audi TT ale mniej niż w Hyundaiu Coupe.
3,0
Wyciszenie
Najsłabszy element pojazdu, raczej głośno. Dla osób przesiadających się z limuzyn będzie za głośno, dla osób lubiących sportowe samochody, w sam raz.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Samochód jest umiarkowanie tani w utrzymaniu. Jak na samochód sportowy, pali mało (około 9 litrów po mieście Kraków - a zdarza się zakręcić pod 7000 obrotów). Ceny części w ASO są znośne, niektóre kosmiczne, ale samochód jak najbardziej do utrzymania.
5,0
Stosunek jakość/cena
Za tą cenę nie znajdzie się samochodu łączącego cechy takie jak wygląd, dynamika, ekonomiczność utrzymania...
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Żadnych przykrych niespodzianek jeśli chodzi o małe elementy.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie miałem większych usterek, jedynie chłodnica w którą trafił kamień... Trzeba uważać na egzemplarze zmęczone życiem - lubią popić olej...
Mam mały problem z silnikiem krokowym, troche falują obroty, a cena nowego w ASO jest kosmiczna - 9000 zł.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 16V VT-i 143KM 105kW
[l/100km]