Szukaj

Ocena kierowcy - Toyota Celica VII

Sebek, 15 lat temu
Silnik 1.8 16V VT-i 143KM 105kW
Rok produkcji 2001
Przebieg: 168 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Toyota Celica VII 1.8 16V VT-i 143KM 105kW 1999-2006 - Oceń swoje auto
4,69
11% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : Już pisałem
5,0
Całokształt
Oceniam to auto na 5 z malutkim minusikiem ale tylko za to, że nie ma turbo. Co rekompensuje niskim spalaniem . Chce się nim jeździć, czasami bez powodu. Porównując do BMW czy innych popularnych marek jest niesamowicie oryginalne i piękne. Jeszcze nigdy nie usłyszałem słów krytyki. Silnik 1.8 jest wystarczający aby poczuć przedsionek sportowej rozrywki a tak prawdę mówiąc-na zatłoczonych, polskich drogach ciężko o więcej. Na torze nie byłem i się nie wybieram. Polecam to autko dla każdego kto chce mieć pojazd w ponadczasowym stylu i nie siedzieć na kawie w serwisach. Warto o nie dbać a będzie długo i niezawodnie służyło. W skrócie made in Japan.Polecam.
Wrażenia
5,0
Silnik
Elastyczny. Bez turbo ale mi wystarcza.
5,0
Skrzynia biegów
Baaardzo wytrzymała skrzynia. Jeszcze nie spotkałem się z opinią żeby się nagminnie psuła czy sprawiała problemy.
5,0
Układ jezdny
No tutaj to sport wyłazi na golasa. Przyczepność na zakrętach zdumiewa każdego kto ze mną jedzie. Oczywiście jest twardo ale bez przesady.
Komfort
4,0
Widoczność
Do przodu wszystko. Do tyłu trzeba się pilnować i rozglądać, szczególnie w nocy.
5,0
Ergonomia
Japończycy wiedzą jak dobrze rozłożyć przyciski. Samochodem dowodzi się bez najmniejszego ruchu plecami, wszystko na wyciagnięcie ręki.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nie stwierdziłem żadnych minusów.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Właściwie z tyłu miejsca jak na lekarstwo, ale dziecko w foteliku można wozić bez problemu.
4,0
Wyciszenie
Słychać kamyczki czy nierówności ale to nie opancerzona limuzyna tylko sporti style.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
To niesamowite. Da się zejść do 6,5 litra na trasie. Naprawdę. Ale ten samochód aż się prosi żeby jechać szybciej i wtedy tak ok 8-8.5 litra trzeba liczyć.
5,0
Stosunek jakość/cena
Używane trzyma wartość, ale jakość ją przewyższa.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
W zasadzie to filtry,płyny i kontrola zawieszenia co jakiś czas. Tak żeby mieć pewność.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Ten samochód ciężko poważnie uszkodzić no chyba, że ktoś zmienia biegi bez sprzęgła:) Poważnych usterek nie stwierdziłem od 50000 km.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.8 16V VT-i 143KM 105kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
11,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Toyota Celica VII 1.8 16V VT-i 143KM 105kW
Średni koszt przejechania 100 km
33,00 zł
8,6
l/100km
9,4
l/100km
Zobacz dzienniki
Toyota Celica VII