Silnik
: japońska kultura i konie mechaniczne, czuje różnice nawet malo doświadczony
5,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
jak juz wpisałem, wczesniej jezdziłem williams megane 2.0 189KM 900kg wagi, seryjnie z klatką bezp, bez prawa rejestracji, nie spotkalem kogos kto na zakrentach sie za mna utrzymal (oczywiscie dostałem od m-power i sl, ale zaden gti, czy zwykle bmw nie podjezdrzalo
4,0
Skrzynia biegów
scigam sie zawodowo, a celica jezdze na codzien, prowadze warsztat i zakład tuningu mechanicznego, celica mnie nie rozczarowala, jest jednym z bardziej udanych samochodów z kat \"coupe\" , wiem, bo codziennie mam do czynienia z innym samochodem w zakładzie.
4,0
Układ jezdny
rdza?? kupcie sobie samochod nie bity, celica nie ma problemy rdzy, nawet w podwoziu (co jest rzadkością)
Komfort
2,0
Widoczność
oczywiście mało widac i jest głośno, ale komu to przeszkadza?? chyba komus kto uważa ze umie szybko jezdzić, a to zawieszenie (wg niego) jest kiepskie, koła i silnik musi być słychać,bo jednośc z samochodem to podstawa szybkosci;/
4,0
Ergonomia
wszystko pod ręką, tylko w dluzsze trasy przydałby sie podłokietnik 5cm bardziej do przodu, bo nie ma gdzie reki oprzec, ale jak mówiłem wczesniej, to samochód sportowy i kierownice trzyma sie biema rękami, choć wspomaganie jest zbyt silne
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
w klasie coupe nie jest zle
2,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
na tle innych?? rewelacja
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 16V VT-i 143KM 105kW
[l/100km]