Silnik
: w początkowych rocznikach VII gen jest wada fabryczna powodująca nadmierne zużycie oleju
5,0
Całokształt
bardzo dobre auto, wymaga serwisowania w terminie, odwdzięczy się za to. Oceniając to auto nie porównujemy go oczywiście do dużych sedanów (np miejsce) tylko z innymi autami sportowymi (coupe, a nie dużymi limuzynami z dużym silnikiem) To jest bardzo fajne, sprawne małe sportowe autko, dające dużą frajdę z jazdy, na drodze może znacznie więcej od przeciętnego samochodu (chodzi o prowadzenie) chociaż nie jest może najszybsze, jeśli chodzi o wersję GT. Często spotykanym określeniem w gazetach czy telewizji jest - małe Ferrari. Tak też wygląda, czy tak samo jeździ? To może powiedzieć osoba która jechała również Ferrari, niemniej cena jest bardzo przystępna. Jeśli zastanawiasz się czy kupić, to kup, a na co zwracać uwagę? dowiesz się tego od miłośników tego modelu skupionych w klubie www.celica-club.org.pl
Wrażenia
5,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 16V VT-i 143KM 105kW
[l/100km]