Szukaj

Ocena kierowcy - Toyota Celica VII

Martini, 16 lat temu
Silnik 1.8 16V VT-i 143KM 105kW
Rok produkcji 2000
Przebieg: 160 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Toyota Celica VII 1.8 16V VT-i 143KM 105kW 1999-2006 - Oceń swoje auto
4,62
9% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : Proste i trwałe, dobrze spisuje się na naszych drogach.
5,0
Całokształt
Polecam młodym ludziom, którzy mają trochę fantazji, chcą być widziani, ale nie wytykani palcami. Autko dzięki 6 stopniowej skrzyni, dobre do miasta jak i na trasę, do dynamicznej, ale nie szaleńczej jazdy. Pojemny bagażnik, dla dwojga na wakacyjne wyjazdy w sam raz.
Wrażenia
4,0
Silnik
Spodziewać się można więcej, wkręca się płynnie, choć bez pośpiechu...jak to inni piszą, na dole śnięty muł, wyżej jest trochę lepiej. Swoje jedzie, dlatego daje 4.
5,0
Skrzynia biegów
Wymaga przyzwyczajenia, z biegiem czasu zaczyna się ją doceniać. Krótkie przełożenia, a ten wsteczny - z poczatku przerażający, po nabraniu wprawy wchodzi bardzo płynnie...ogólnie fajna zabawka, dobrze zestopniowana, można łatwo znaleźć odpowiedni bieg na każdą prędkość.
5,0
Układ jezdny
Daje 5, a nawet 6...prosty i trwały, idealny kompromis pomiedzy twardością i komfortem. Prowadzi się rewelacyjnie, szybko reaguje na każdy ruch kierownicą. Trzyma się przyklejona do drogi.
Komfort
5,0
Widoczność
Jest dobrze...niektórzy narzekają na widoczność do tyłu...niejednym sedanem parkuje się gorzej. Jak na takie autko, jest dobrze.
5,0
Ergonomia
A tu mam kilka zastrzeżeń: - włacznik wycieraczek - głupie rozwiazanie, Mazda oferuje lepsze. Ale to rzecz gustu i upodobań. - bezsensowny "wielki" wyłącznik szyby pasażera, na co to komu w takim aucie biorąc po uwage umieszczenie przełączników do szyb(tunel środkowy)? - "biedny" wyswietlacz klimatyzacji, za te pieniądze można oczekiwać lepszych rozwiązań. - pominąć można też, że w słońcu zegarka ani kilku kontrolek na tablicy nie widać... - no i przebój: osłonki lusterek w zasłonach słonecznych: TRAGEDIA!! Mimo to, wszystko czytelnie pod ręką rozmieszczone z pomysłem. Daje 5.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Super Super Super!!! Grzeje "od zaraz"...schładza sie równie szybko...auto klima działa rewelacyjnie.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Autko, dla dwojga młodych ludzi, tyle się do niego mieści - i zresztą tak ma byc...z przodu rewelacyjnie (choć nie dla osob powyżej 190cm, uwaga na głowe - troszke nisko, fryzury na żel niewskazane)...do tyłu nawet nie próbuje siadać.
3,0
Wyciszenie
Yyyy, a o co chodzi...?;) Głośno jak w odrzutowcu...silnik, kamyczki na blotnikach...wszystko słychac, na trasie albo radio, albo hełmofony na głowe do rozmów z pasażerem.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Bywa róznie, jak nie deptać to 9-10l po miescie...a inaczej, to sam sobie wyznaczasz granice:) Serwis tani nie jest, ale jak to u japonca, troszke boli brak niektórych zamienników.
5,0
Stosunek jakość/cena
Warta swojej ceny...z każdym dniem przekonuje o tym użytkownika. Styl, wyposażenie, japońska niezawodność...tania nie jest, ale za to warto zapłacić.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
1) Praujący prawy reflektor 2) Siłowniki tylnej klapy bagażnika 3) Klekoczaca tylna półka Za te siłowniki odejmuje punkt!! aaaa!!
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie ma tematu...odpukać, jak narazie;)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.8 16V VT-i 143KM 105kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Toyota Celica VII 1.8 16V VT-i 143KM 105kW
Średni koszt przejechania 100 km
33,00 zł
8,6
l/100km
9,4
l/100km
Zobacz dzienniki
Toyota Celica VII