BARDZO DOBRY DLA WSZYSTKICH, NIE TYLKO BOGACKICH, PIEKNIE CHODZI NA 5-TYM BIEGU WYPRZEDZAM BEZ REDUKCJI OD 3000, JAK NA TROJCE W NORMALNYM SAMOCHODZIE.
NAJLEPSZY NA STARCIE KIEDY INNI MUSZA ZMIENIAC BIEG CIAGNE DO 7000>8000 NA TYM BIEGU I MNIE NIE MA, NIE MA CO GADAC WYRYWA ASFALT SWA MOCA, DLATEGO WERSJA TURBO JEST Z NAPEDEM 4X4 BO CODZIENNIE POTRZEBNE BYLYBY NOWE GUMY. NO I PIEKNA GDY W KICIE TYLKO NIE W PRZESADZONYM PRZODZIE.(ZDERZAK ZOSTAJE ORYG.)
POLECAM-
Wrażenia
5,0
Silnik
NIE DO ZAJECHANIA
5,0
Skrzynia biegów
SPALILEM OSTSTNIO CIAGNAC SAMOCHOD NA KAPCIACH BEZ KLUCZYKOW. MY BAD!!! , SKRZYNIA CHLONIE BIEGI BEZ PROBS.
5,0
Układ jezdny
SUPER ALE NIE OKLAMUJMY SIE - NIE NA POLSKIE DROGI. DLATEGO TAM NIE JEZDZE.
Komfort
5,0
Widoczność
JAK NA SPORTOWE BARDZO DOBRA TYM BARDZIEJ ZE CELICA JEST DUZYCH GABARYTOW
5,0
Ergonomia
WSZYSTKO POD REKA, NIC NIE BRAKUJE
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
BEZ ZARZUTOW
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
TO SAMOCHOD SPORTOWY I W ZASADZIE POWINIEN BYC 2 A TYP 2+2 - TYLNE SIEDZENIA NIE DLA PREZESA; SA TO EMERGENCY
5,0
Wyciszenie
BARDZO DOBRE ALE PRZY OKOLO 240km/h TROSZKE SWISZCZY ALE MYSLE ZE W KAZDYM TAK BEDZIE JEZELI NIE GLOSNIEJ. NO I KIEROWNICA NIE DRZY!!!
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
JAK NA 2.0 TO JEDEN Z NAJEKONOMICZNIEJSZYCH, PRZY JEZDZIE DO 5000obr/min PALI JAK 1.6
5,0
Stosunek jakość/cena
SZYBKI POCISK ZA DOBRA CENE, NO I MADE IN JAPAN A NIE JAKIS WLOCH CZY NIEMIEC- JAPAN TO JAPAN, NIEMCY ROBILI DOBRE SAMOCHODY DAWNO TEMU, WLOSKIE SIE PSUJA -I TO PRAWDA., MAM WARSZTAT. MAZDA TOYOTA HONDA- TU SZUKAJCIE SZYBKOSCI I NIEZAWODNOSCI ZAUFAJCIE JAPONCOM- TO ONI PRZECIEZ WE WSZYSTKIM PRZODUJA.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
MAM DWIE CELIKI JEDNA ´99 DRUGA ´94 I NIC SIE JESZCZE NIE SPSIULO CZY TEZ ZUZYLO
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
144000 mil BEZ PROBLEMOW, OPROCZ OCZYWISCIE BIEZACYCH ZUZYC