Moja Celinka jest świetna- wydałem na nią dużo kasy, ale wcale tego nie żałuję. Autko jest wygodne, szybkie, bezawaryjne i przede wszystkim piękne- nie ma osoby, która by się nie obejrzała :-D
Wrażenia
4,0
Silnik
Jakbym jeździł dwoma autami- na wolnych obrotach auto słabo przyspiesza, ale za to mało spala, na wysokich obrotach jak wdepnę do deski to kierownicę z rąk wyrywa ale za to widać jak ubywa benzyny :-(
4,0
Skrzynia biegów
Wsteczny ciężko wchodzi... Poza tym- OK.
5,0
Układ jezdny
Jedzie jak po szynach, podczas pokonywania ostrych zakrętów "buda" nie ucieka na zewnętrzną jak w moim poprzednim aucie. Mały promień skrętu (drobne problemy przy parkowaniu).
Komfort
5,0
Widoczność
Przód bardzo dobrze, tył gorzej- przy cofaniu korzystam z bocznych lusterek, które rekompensują słabą widoczność do tyłu.
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu. Kiedy podjadę pod dom to siedzę jeszcze parę minut bo nie chce mi się wysiadać :-)
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima od razu chłodzi, silnik dość szybko się nagrzewa... 5/5
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu bez zastrzerzeń, z tyłu bardzo wygodnie (pod warunkiem, że ma się do 170cm wzrostu).
4,0
Wyciszenie
Głośno powyżej 3000 obrotów ale to nie musi być wada...
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na taki silnik to zużycie paliwa nie jest wcale duże. Jest wybór- jazda ekonomiczna (do 3000obr i zmiana biegu), lub sportowa (do 7000 i wyżej). Ceny części kosmicznie drogie, ale Toyoty się nie psują :-P
5,0
Stosunek jakość/cena
Toyoty się cenią, ale warto wydać więcej kasy na bezwypadkową Toyotę wyprodukowaną w Japonii- te auta są nie do zajechania.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Po poprzednim właścicielu- uszkodzony przewód do świecy (cena w ASO 120zł) poza tym nic.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak dbasz tak masz- ja nie miałem żadnych problemów.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V 175KM 129kW
[l/100km]