Silnik
: Na wysokich obrotach to inne auto. Przekrocz 6 tys. obr a zrozumiesz o co mi chodzi.
5,0
Całokształt
W swojej klasie jest to na pewno auto dla indywidualisty. Odróżnia je od innych aut tego typu sylwetka, przednie reflektory i linia boczna. Celica ma w sobie klase, niesie ze sobą niepowtarzalny klimat.
Wrażenia
5,0
Silnik
2.0L 175KM, 186nm już przy 4800obr/min. Lubi wysokie obroty.
4,0
Skrzynia biegów
Długie przełożenia
5,0
Układ jezdny
O dziwo bardzo dobrze tłumi nierówności. Przy 17" felgach troche prowadza na koleinach, ale to nie jest typ samochodu nastawiony na komfort, a na sport. Doskonale trzyma się zakrętów.
Komfort
4,0
Widoczność
Lusterka dobre, niwelują martwy punkt, ale spojler zasłania widok tylniej szyby.
5,0
Ergonomia
Typowe, zimne, japońskie wykończenie i wszystko na miejscu. Nikt się nie pogubi.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo dobrze skonstruowane nawiewy, szybka reakcja klimy.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Samochód dla dwóch osób z przodu i ewentualnie dwojga dzieci lub ludzi do 160cm na tyle. Przy moich 186cm wzrostu nikt nie usiądzie za mną.
5,0
Wyciszenie
Ogłos silnika nie przeszkadza, wręcz umila jazde. Szyby bez ramek, lecz bardzo dobrze wygłuszone.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
miasto 12,5l, trasa 9l, części dostepne w każdym ASO, lecz drogie.
5,0
Stosunek jakość/cena
Płacić i jezdzic, jezdzic, jezdzic....
Jak kto dba tak ma.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
solidny
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
japońce się nie psują jeśli się o nie dba.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V 175KM 129kW
[l/100km]